Note fondée sur 56 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 mai 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2018 par Nisha, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced.
Kind Regards,
Hotel Management.
par abdelkader
Chambre pour 1nuit et encore je suis gentil
Publié le 7 déc. 2017 sur HotelsJe savais un peu à quoi m'attendre en voyant les commentaires et la localisation de l'hôtel mais c'était abusée de voir des petite bête et fourmi dans la chambre et c'est mal isolé aussi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2017 par kafeel Ahmed, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. Your feedback is highly valued and we will certainly look into this and determine what we can do to enhancing our guests’ experience. We apologize for the inconvenience we shall address with the concern department to ensure this won't happen again.
Kind Regards,
Hotel Management.
par un voyageur de bou
Quartier sale et bruillant
Publié le 9 mars 2017 sur ExpediaHôtel situer au milieu de ruelle vivante trop de bruit les rue sont sales.
L'hôtel quand à lui ai mitigé
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
Bad and dirty
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2019 sur Expedia
clean, close to market, has everything you need for a couple of nights. I stayed here because I knew I only needed a clean comfortable bed and a good shower. Didn’t really spend time at the hotel to check out the facilities
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2019 sur Hotels
Wasn't even allowed to check in was so disappointed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par Amber, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. we apologize for inconvenience.
par un voyageur
Bad time in Prime hotel Dubai
Publié le 20 mai 2019 sur HotelsI changed three time the room. First they gave me 2 separate single bed second they moved me to a 2 single beds and 1 double bed room and finally after complain they gave me a 1 single bed with 1 double bed room. The states of the rooms are very deplorable. I have to complain because of insects on the bed. Insects stung me during 3 days. The shower and toilet are in a poor condition. The secong room was the worst. Wifi very poor signal. small coackroaches in the sink and on the floor. This hotel quality must to be check. I will not recommend people to this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2019 par Amber, Gestion de l’hôtel
we apologize for inconvenience .
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2019 sur Expedia
I loved my hotel it was in a very good location. It is very good for shopping and getting to places.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2019 par Amber, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback we glad to know you enjoyed your stay.