Note fondée sur 235 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Le personnel du restaurant hésite avant de dire bonjour et même souvent rien. A la piscine pour enfants, il y avait un homme qui trouvait toujours à dire et interdisait aux enfants de s'amuser dans l'eau (presque même de nager). La chambre était petite de même que les lits (pour 4 personnes). Le ménage est mal fait. Il y'avait de la saleté dans le lavabo et par terre. Bruit de la rue même au 9ème étage !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Nella,Thank you very much for choosing our hotel and for taking the time to review us.It is very disappointing to know that we were unable to meet your expectations. We apologize for your experience and I will be sure to look into all the mentioned aspects.Hope for another chance to make things right.Best regards,David AllanCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
En travaux bruyants la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Nawel,Thank you very much for taking the time to share your experience.Your feedback is extremely important as it helps us identify where our weaknesses lie. I will be sure to look into this.Hope to see you again soon.Sincerely,David AllanCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Très bon hôtel, proche du mall avec navette gratuite
Hôtel très propre et chambre spacieuse
Service aux petits soins
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Zakaria,Thanks for the great score! Our entire hotel team enjoyed looking after you as much as you enjoyed your stay. If you’re traveling in our area again soon, you know where we are!Best regards,David AllanCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
All it’s verry nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Mohamed,Thank you for your great review! It’s a pleasure to see such scores and shows us that we are on the right track.We are pleased to hear that you enjoyed our hotel and hope to welcome you back soon! Cheers - Until your next visit!Very best,David AllanCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Yavuz,Thank you very much for taking the time to rate us.We are pleased to know that everything was at your convenience.Looking forward to your next visit.Best regards, David AllanCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 6 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2023 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Mohamed, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Canal View and for the high score!We are pleased to know that you enjoyed your overall stay. Glad that everything was at your convenience. Hope to see you again soon.Best regards,David Allan Cluster General Manager
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2021 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Pauline,
Thank you very much for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Canal View.
We are pleased to know that you enjoyed your overall stay with us.
Hope to see you again soon.
Kind regards,
David Allan
Cluster General Manager
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Sung,Thank you very much for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Canal View and for your review.Glad that you enjoyed your entire stay with us.If you’re traveling to Dubai again soon, you know where we are!Cheers,David AllanCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Best radisson blue in dubai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Francois,Thank you very much for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Canal View and for sharing your positive thoughts.We work really hard to offer all our guests the best environment and it makes us happy to see it reflected here. Hope your next visit is just around the corner!Best regards,David AllanCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par David Allan, Gestion de l’hôtel
Hi Mohamed,Thank you very much for your review.We are disappointed to know that we were unable to meet your expectations. This is certainly not the way we want our guests to leave the hotel feeling. Please feel free to contact me directly to discuss this further.Hope for another chance to make things right.Kind regards,David AllanCluster General Manager