Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
La cafetera sucia y no funcionaba el aire acondicionado descompuesto y el hacía caliente no se diga.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
STAY AWAY!! Where should I start? Changed room due to smell, lack of hot water. Even in the new room there was a lack of hot water but then I couldn't take it anymore so I endured for three nights :-( The hotel is old and run down. The staff on the other hand do a fantastic job, they are very service minded so much of the misery made up for with a smile and good service, the only problem is that this hotel has expired :-( cannot be recommended :-( so stay away
4 sur 5
par un voyageur de Ikeja

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Recommended for business and family travels
4 sur 5
par un voyageur de Abudhabi

Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Its an old hotel but well maintained. As for the location its a crowded area a lot of traffic ..
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
good hotel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2022 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2022 par Reservation Agent, Gestion de l’hôtel
First and foremost we would like to thank you for staying in our hotel. Your feedback is extremely valuable to us. As we strive to improve with each and every stay. We greatly appreciate your comment about aspects that needs updating. Our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. We do hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2022 par Reservation Agent, Gestion de l’hôtel
We would like to take this opportunity to thank you for staying in our hotel. Your feedback is extremely valuable to us. We are delighted to know that you are satisfied on your stay. As we strive to improve with each and every stay. Our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. We do hope to see you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 déc. 2021 sur Expedia