Note fondée sur 19 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de belgique

Un ramadan magnifique

Publié le 21 juill. 2013 sur Hotels
Service impeccable , gens d entretiens serviable, lieu assez proche du super marché , mosquée magnifique ...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Hotels
It was amazing, I would go back there again in future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2022 par Mohammed Nasr , Gestion de l’hôtel
Dear Eric , thank you for taking the time to share your feedback and we deeply regret to see you disappoints with your recent stay experience. Please accept my sincerest apologies. I have taken this up with the concerned department and rest assured that corrective measures and training initiatives will be implemented to prevent this from reoccurring. Thank you once again for taking time to provide us with your feedback, I do hope we have an opportunity to welcome you back to the hotel in the near future and will strive to meet or even exceed your expectations. Best regards
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2021 sur Expedia
Very safe & quite place. It's good for family....
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ok ok

Publié le 16 oct. 2020 sur Hotels
Average condition of the overall cleanliness and ambiance,can easily improve if desired.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2020 par Nasr, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Haidar, Warm Greetings from Spark residence Hotel, Thank you for your feedback and for the very good ratings. It is always a pleasure to know that our guests had a good stay and bring home with them good memories. Your praise for the service of our staff is very much appreciated. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hotel Management