Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Aelansari, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for the nice rating and for letting us know your satisfaction. Hope to welcome you back soon.Sincerely,Amal El AnsariGeneral ManagerSwissotel Al Ghurair & Swissotel Living Al Ghurair
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2023 par Aelansari, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for rating us. Our sincere apologies should you had faced inconveniences during your stay. We hope you will give us the opportunity to welcome and serve you again in our hotel.Sincerely,Amal El AnsariGeneral ManagerSwissotel Al Ghurair & Swissotel Living Al Ghurair
4 sur 5
par un voyageur

Beau lobby, quartier populaire. Chambres anciennes

Publié le 22 janv. 2023 sur Hotels
Hôtel à 4 stations de l’aéroport. Quartier populaire. Sur la ligne rouge donc pratique pour visiter dubai. Hôtel usine à touriste. Beau lobby. Chambres anciennes mais qui ont du être luxueuses. Les piscines ne sont pas agréables, bruit des compresseurs de l’hôtel. Petit déjeuner à revoir, qualité très moyenne. Personnel gentil et attentif. En déclin, à chaque visite malheureusement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2023 par Aelansari, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate learning the areas you were satisfied. However, we have noted as well the concerns you have mentioned. Please accept our sincere apologies for the inconveniences you had faced. Rest assured that we will check on this for the needed action to apply. Thank you for bringing your concern to our attention.Hope to welcome you back and experience the actions implemented.Sincerely,Amal El AnsariGeneral ManagerSwissotel Al Ghurair & Swissotel Living Al Ghurair Dubai
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2022 par DArel, Gestion de l’hôtel
Dear Omar, Thank you for the rating! We appreciate the time you have taken and your satisfaction with Swissotel Al Ghurair services. We look forward to your soonest visit again. Sincerely, Dominic Arel General Manager Swissotel Al Ghurair & Swissotel Living Al Ghurair
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2022 par EDemircan, Gestion de l’hôtel
Dear Dev Bani, Thank you for rating us. We are happy to learning your satisfaction. Thank you for staying in our hotel. Look forward to seeing you again. Best Regards, Eren Demircan Asst. Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2022 sur Hotels
Séjour formidable hotel luxieux et surtout son bon emplacement mall métro Je le conseille surtout au prix que j'ai eu Je reviendrai sûrement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2022 par EDemircan, Gestion de l’hôtel
Dear Abdelkerim, Thank you for rating us. We are happy to learning your satisfaction. Thank you for staying in our hotel. Look forward to seeing you again. Best Regards, Eren Demircan Asst. Front Office Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2021 par EDemircan, Gestion de l’hôtel
Dear Zineddine, Thank you for rating us about your experience at the Swissôtel Al Ghurair. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Eren Demircan Assistant Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 13 nov. 2021 sur Hotels
C’était d’une manière générale très bien. Hôtel est vraiment un emplacement de rêve car il est près de tout. L’accueil du personnel était parfait et d’une gentillesse exemplaire. L’infrastructure est un peu datée mais correcte dans l’ensemble. Le petit déjeuner très correct mais pas trop à mon goût malheureusement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2021 par EDemircan, Gestion de l’hôtel
Cher Ali, Merci d'avoir choisi Swissotel Al Ghurair, nous sommes ravis que votre séjour ce soit bien passé, nous espérons vous revoir prochainement, Cordialement. Eren Demircan Assistant Front Office Manager