Note fondée sur 110 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour agréable
Publié le 10 janv. 2024 sur HotelsBon séjour. Personnel gentil et attentif. Chambre toujours propre car maintenue par le service d’étage.
Bon emplacement et à deux pas de la plage.
Seulement, l’une des toilettes degageaint l’odeur d’urine.
En dehors de cela, tout était très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Ahmed Samir, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Faride It was such a pleasure to see your review first thing this morning. Thank you so much for taking the time to review Time Ruby, I was pleased to hear that you had enjoyed your stay with us and that you will be staying with us again when you return to town. Sincerely, Ahmed Samir Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
Le personnel de l’hôtel vraiment génial au top , gentil à l’écoute , vous donne de bon conseille pour les sorties , pour la chambre c’est tout le contraire horrible sale ,trop vétuste ( moquette sol plein de taches : canapé taché : salle de bain trop vieux ) malgré le ménage fait tout les jours , mon prochain séjour , je change d’hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,While we thank you for your recent stay at TIME Ruby Hotel Apartments.We apologize if we have fallen short of your satisfaction however, rest assured that your feedback is duly noted and shall be addressed accordingly.It is our sincere hope to have the opportunity to welcome you again in the near future.Sincerely,The Management
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2019 sur Expedia
L'appartement sentait fortement le tabac.
La moquette était tachée de partout. Le premier jour, on a dû changer de chambre car la climatisation ne fonctionnait pas...
Le canapé ainsi que les fauteuils étaient sales.
Une des télévisions ne fonctionnait pas.
Il y avait des problèmes d'humidité (le papier se decollait).
La cuisine n'était pas équipée :aucun verre, aucune assiette et aucun produit ménager.
Un geste commercial est demandé de notre part...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Ziad , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings from TIME Ruby Hotel Apartments, I would like to take this opportunity to thank you for staying with us, in TIME Ruby Hotel Apartments. Your comments and concerns were brought to my attention after you filled up the guest comment online through expedia.com, & would like to extend my apologies for any inconvenience that you might have faced during your stay with us, specially the points highlighted in your review. We appreciate your highlights, they are very important to us to improve our services & give you a better place to stay in your future visits. We look forward to welcome you again in TIME Ruby Hotel Apartments, till then Please let us know if we can be of any help for your next stay booking. Ziad El Minabbawi Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2018 par Mohamed Adel, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Ok
Publié le 20 avr. 2016 sur HotelsOk
par un voyageur
Ok
Publié le 19 avr. 2016 sur HotelsOk
par bilale de creteil
a rénover
Publié le 29 nov. 2014 sur HotelsHotel tres mal isolé on entend les voiture les travaux....
Odeur de renfermer dans tout l établissement
Dans le spa il y a de la musique techno, une premiere!!! Tres désagréable.
Pas plus de 30€ la nuit
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Ahmed Samir, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Abdulla It was such a pleasure to see your review first thing this morning. Thank you so much for taking the time to review Time Ruby, I was pleased to hear that you had enjoyed your stay with us and that you will be staying with us again when you return to town. Sincerely, Ahmed Samir Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
The furniture was damaged
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Ahmed Samir Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. MohammadThank you for taking the time to share your feedback. I was truly disheartened to read your review and would like to apologize for not meeting your expectations.Please know that we take all guest feedback very seriously and will be reviewing the details with the team to ensure we do better next time.If you are willing to give us another opportunity when you are back in town, please reach out directly as I would like to personally oversee your stay. I know we can do better and I want to prove it.Thank you
par un voyageur
The worst
Publié le 1 févr. 2024 sur HotelsTerrible hotel. Smells bad all carpenter humid. I coudnt sleep. The worst hotel i ever seen. Dirty beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ahmed Samir, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. MustafaThank you for taking the time to share your feedback. I was truly disheartened to read your review and would like to apologize for not meeting your expectations.Please know that we take all guest feedback very seriously and will be reviewing the details with the team to ensure we do better next time.If you are willing to give us another opportunity when you are back in town, please reach out directly as I would like to personally oversee your stay. I know we can do better and I want to prove it.Thank youAhmed SamirAssistant Front Office Manager