Note fondée sur 87 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Simply Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yves,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Vignette TH8 PALM DUBAI BEACH RESORT.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing VignetteSincerely,Duty Manager
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
Très très bel emplacement! Idéal quand on veut un combo plage et piscine! La chambre est d’une propreté exceptionnelle. Le ménage y est fait quotidiennement!The envy est un très bon restaurant! Le petit déjeuner et le dîner y sont copieux avec un bon rapport qualité-prix. J’y retournerai avec grand plaisir. Le personnel est bienveillant, sympathique et souriant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Julie, Merci d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Vignette TH8 PALM DUBAI BEACH RESORT. Sachez que vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous. Nous utilisons les commentaires, tels que les vôtres, pour apporter continuellement des modifications à notre marque afin d’améliorer l’expérience client. Nous espérons que vous nous donnerez l’occasion de vous servir à nouveau à l’avenir. Encore une fois, merci d’avoir choisi Vignette, et si je peux vous aider, n’hésitez pas à me contacter directement abdelilah.oughella@th8palm.com. SincèrementAbdelilah Oughella abdelilah.oughella@th8palm.com
par un voyageur
Publié le 15 mars 2023 sur Hotels
Magnifique !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2023 par Management Response, Gestion de l’hôtel
Dear Handan, Thank you very much for your review and recommending our property to other travelers. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope your next visit is just around the corner. Sincerely, Mina BoullesFront Desk Manager Th8 Palm by House of The Originals
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2023 sur Expedia
Residence hôtelière au top, tres bien situé, le sevice a la hauteur, gros bemol sur le flou a l arrivee et la non proposition d une hospilaty room pour se chabger et se rafraichir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Yannick,Thank you for sharing your recent experience with us.We hope to have the pleasure welcoming you back in the near future.Warm regards,Grant BuddeResort Manager
par un voyageur
Break at the Palm
Publié le 25 juill. 2022 sur HotelsDéjà sur Dubai depuis qques jours, on s’est fait une parenthèse de 24h sur la Palme. Accueillies en personne par Conscience the duty manager qui a eu beaucoup d’égards pour nous 4 ! Globalement tout le personnel est au petits soins. Mention spéciale pour le petit déjeuner. Ambiance au top autour de la piscine…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2022 par Grant Budde Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sandrine,
Thank you very much for your review and for recommending us to other travelers. It is great to hear that you have enjoyed your stay and that you had the opportunity to experience great hospitality that our team is so proud to provide. I will ensure your comments are shared with the entire Th8 Palm team most especially to Conscience, We hope to see you soon!
Sincerely,
Grant Budde
Resort Manager
Th8 Palm, managed by Accor
par un voyageur
A éviter
Publié le 7 juin 2022 sur HotelsSéjour catastrophique ! Personnel désagréable ne cherche qu à vous faire dépenser de l argent ! Les matelas en face de la piscine étaient réservés pour les gens de l extérieur qui viennent passer une journée à la piscine le but étant pour l hôtel de faire un max d argent ! Quant à nous qui avions payé notre séjour ils nous proposaient des transat de qualité moyenne loin de la piscine ! Les délais d attente au restaurant étaient hallucinants…. Le cadre est merveilleux (ils jouent sur ça pour attirer des clients) mais le service est catastrophique ! Très déçu je déconseille vivement. Hôtel non digne d un hôtel 4etoiles …
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2022 par Grant Budde Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdelkrim,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Th8 Palm, Managed by Accor. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At the Th8 Palm, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Grant Budde Resort Manager
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Maria Turbitosi, Gestion de l’hôtel
Dear Sibu Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and that our team provided you with excellent service. Your kind words truly motivate us to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We look forward to welcoming you back to Th8 Palm Beach Resort, Vignette Collection. Sincerely, Maria TurbitosiFront Office ManagerTh8 Palm Beach Resort, Vignette Collection
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Maria Turbitosi, Gestion de l’hôtel
Dear MozaffarThank you for taking the time to provide us with your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay with us.We understand the importance of addressing the issue you raised promptly and effectively. Your satisfaction is our top priority, and we would like to extend our apologies once again for falling short of your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you back to Th8 Palm Beach Resort, Vignette Collection.Warm regards,Maria TurbitosiFront Office ManagerTh8 Palm Beach Resort, Vignette Collection
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Maria Turbitosi, Gestion de l’hôtel
Dear ShonThank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and that our team provided you with excellent service. Your kind words truly motivate us to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We look forward to welcoming you back to Th8 Palm Beach Resort, Vignette Collection. Sincerely, Maria TurbitosiFront Office Manager