Note fondée sur 950 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Asad Haroon, Gestion de l’hôtel
Hi Leslie!Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience at The Heritage Hotel, Autograph Collection. Your feedback is invaluable to us, as it allows us to delve deeper into areas that need improvement.We sincerely apologized that your expectations were not met during your stay. Please know that I have shared your feedback with our team as we continuously enhance our product whenever possible. Once again, thank you for your candid feedback. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Warm regards,Asad HaroonGeneral ManagerThe Heritage Hotel, Autograph Collection
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Asad Haroon, Gestion de l’hôtel
Hi Damien!Thank you for choosing The Heritage Hotel and for your time reviewing us here. Looking forward to welcoming you back at The Heritage Hotel!Warm regards,Asad HaroonGeneral Manager The Heritage Hotel Autograph Collection
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Asad Haroon, Gestion de l’hôtel
Hi Faozia!Thank you for choosing The Heritage Hotel and for your time reviewing us here. Looking forward to welcoming you back at The Heritage Hotel!Regards,Asad HaroonGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Asad Haroon, Gestion de l’hôtel
Hi Patrice!Thank you for choosing The Heritage Hotel and for your time reviewing us here. Looking forward to welcoming you back at The Heritage Hotel!Regards,Asad HaroonGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Not very good experience

Publié le 27 janv. 2023 sur Hotels
J’ai eu un problème pour arriver le premier jour de mon séjour de 10 jours J’ai essayé d’appeler et de décaler mon arrivée d’une journée et c’était hors de question Je comprends les règles mais un geste commercial pourrait être fait surtout que je suis un client fidèle Concernant la propreté, j’étais obligé de demander à plusieurs reprises de me bien nettoyer la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2023 par Asad Haroon, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Alex,I do appreciate the time you have taken to share the concerns and issues that you faced, as this allows us to look deeper into the areas. It is disappointing to know that your expectations weren’t met, and you had to encounter several inconveniences during the stay. Please know that I have shared your comments with our team as we continuously enhance our service whenever possible.Thank you once again and we look forward to the opportunity to welcome your return in a near future at Manzil Downtown. Best Regards, Asad Haroon, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Excellent emplacement je recommande

Publié le 31 mai 2022 sur Hotels
Séjour famille Pour visiter Dubai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2022 par Asad Haroon, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Richard! Thank you for choosing Manzil Downtown and for your time reviewing us here. We are thrilled to read your generous feedback and will make sure to relay the message to the teams in order to ensure we keep valued guests like yourself delighted. Looking forward to welcoming you back at Manzil Downtown! Best Regards, Asad Haroon, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Merveilleux hôtel

Publié le 23 févr. 2022 sur Hotels
Hyper contente de cet hôtel. Il est très bien situé dans Dubaï, à coté du Dubaï mall et des fontaines. Proches des restaurants pour manger. La terrasse du petit déjeuner est très agréable. Je recommande vraiment cet hôtel. De plus, mise en place de navette pour se rendre à l'EXPO universelle. Personnel au petit soin. Test PCR facile à avoir grâce à l'hôtel.
4 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 1 févr. 2022 sur Hotels
Hotel très bien situe a côté de Dubaï mall et du burj Khalifa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2022 par Regards, Asad Haroon General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Manzil Downtown and for your time reviewing us here. We are thrilled to read your generous feedback and will make sure to relay the message to the teams in order to ensure we keep valued guests like yourself delighted. Looking forward to welcoming you back at Manzil Downtown!
4 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 1 févr. 2022 sur Hotels
Chambre suite avec la meilleure vue sur le Burj Khalifa. Hotel a proximite de Dubaï mall. Hotel un peu ancien, mais bien entretenue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2022 par Regards, Asad Haroon General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Manzil Downtown and for your time reviewing us here. We are thrilled to read your generous feedback and will make sure to relay the message to the teams in order to ensure we keep valued guests like yourself delighted. Looking forward to welcoming you back at Manzil Downtown!