Note fondée sur 578 évaluations de clients

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4,6 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Bien situé
3 sur 5
par un voyageur

joli cadre mais prestation pas à la hauteur

Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
Quand on choisit un hotel 5* à ce prix on espère de la qualité et du confort. Les nuits n'étaient pas confortables du tout, vu que sur le terrain juste à coté de l'hotel il y a un gratte ciel en construction, même la nuit à une heure ou deux heures du matin, on entend le chantier, les marteaux piqueurs etc ..impossible de dormir. L'hotel était rempli d'enfants qui couraient et hurlaient pendant le petit dejeuner, là encore, aucun confort, personne ne pense à gérer la clientele, ou proposer un espace plus calme aux adultes sans enfants.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2022 sur Expedia
Personnel orienté vers le client. Club lounge hors du commun, on peut y manger les 3 repas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Jeroen Elmendorp, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Manon,Thank you for your review, we are very pleased to hear, that you enjoyed staying with us.We have noted your comment regarding the bed size and we will look into the matter internally. We hope to see you back with us again soon,Jeroen ElmendorpGeneral ManagerThe Ritz-Carlton, Dubai
1 sur 5
par un voyageur

Avoid at all cost. Not a luxury hotel, horrible

Publié le 18 mars 2021 sur Hotels
Horrible stay. Avoid this hotel. My wife and I got food poisoning twice from different hotel restaurants and spent 2 days stuck in bed. We stayed 9 nights and saw all there is to see in this hotel. The rooms are old and not at the level especially for the price. The staff is junior and untrained, sometimes even rude and allows a level of familiarity with customers that is quite strange. Only redeeming features were the very nice beach and the quality of the breakfast which is the only moment where you can enjoy a good meal. All the other restaurants are really bad. However, you better get to the beach early because by 9.30 am, all the good beds are sold to people from outside the hotel especially on weekends. Despite our compalints nothing was done to improve our stay, only after we left the manager seemed to care and proposed points on marriot program that would only be equivalent to 1 night in marriot by an airport or 1 free lunch which we of course refused. Totally unacceptable for the price (over 7k USD spent during our stay). Bottom line, if you want a real luxury hotel go to one and only, mandarin or four seasons, or for half the price go to the park hyatt which is better and cheaper. Again, avoid this badly run hotel, total rip off, this is not a ritz carlton experience at all.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2019 sur Expedia
L’accueil chaleureux du personnel de la club lounge et la gentillesse et le soin du personnel de chambre on rendu notre séjour encore plus exceptionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2019 par Jeroen Elmendorp, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and provide your feedback. We are delighted to read your review and know that the Club and Housekeeping team took complete care of all your needs. We look forward to welcoming you back soon whenever your travels bring you back to Dubai. Kind regards, Jeroen Elmendorp General Manager The Ritz-Carlton, Dubai
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2019 sur Expedia
Tout était parfait super équipe très propre le seul couac y a pas de chaîne télévision française mai bon en vacance sa permet une vraie déconnexion à refaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2019 par Jeroen Elmendorp, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us at The Ritz Carlton Dubai and for providing us your feedback. We are happy to read that you enjoyed your experience and apologize for the inconvenience you had due to the lack of French TV channels. We have taken note of your comments and will review our listings to ensure we meet and exceed the expectations of all our guests. Once again, thank you for your comments and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Jeroen Elmendorp General Manager The Ritz-Carlton, Dubai
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Jeroen Elmendorp, Gestion de l’hôtel
Dear Mehdi, Thank you for choosing to stay at the Ritz Carlton Dubai and leaving us your feedback. We are happy that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Jeroen Elmendorp General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2018 sur Hotels