Note fondée sur 154 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Marseille
Nul
Publié le 26 oct. 2017 sur ExpediaAlors que j'ai payé sept nuit j'ai passé qu'une seule nuit dans cet hôtel ils ont pas voulu me rembourser au contraire ils voulaient me faire payer 49dh c'est un hôtel très sale des cafards partout. .un hôtel comme ça ne devrait pas être dans la liste d'expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2017 par Nisha, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
We apologizes for the inconveniences, we will discuss with our concerned department to ensure it will not happened again.
Kind Regards,
Hotel Management.
par SAID MOHAMED
À corriger
Publié le 22 sept. 2017 sur HotelsLe type de lit sont pas confort on ce lève avec des courbatures souvent quelque cafard apparaît dans les chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2017 par kafeel Ahmed, Gestion de l’hôtel
Dear Said,
Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. Your feedback is highly valued and we will certainly look into this and determine what we can do to enhancing our guests’ experience. We apologize for the inconvenience we shall address with the concern department to ensure this won't happen again.
Kind Regards,
Hotel Management.
par un voyageur de edmonton
Pas mal
Publié le 17 févr. 2016 sur Expedia
En général, c'était une expérience pas mal. Je ne le recommanderait pas pour les gens qui veut trop des installations luxe ou une ambiance tranquille.
L'hôtel s'installe près d'un souk et certaine centre commercial. Il y a une mosquée sur l'autre côté de la rue aussi. Par conséquent, c'est un peu bruyant.
Les installations, quant à elles, étaient propre et fonctionnel. Pourtant, les salles de bains sont dans un mauvais état.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2016 par White fort, Gestion de l’hôtel
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
par Dounia
Publié le 20 sept. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2020 par nelson, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Warm greetings
Thank you for writing such a wonderful review about us on this platform.
I'm elated to know that you had the best stay experience with us.
Thank you so much for appreciating our team. People are the backbone of our hotel. With their genuine care and perceptiveness, they create delightful moments for our guests – we are truly fortunate to have such an amazing team. I have shared your feedback with everyone at the hotel – your appreciation means the world to our team and will inspire and encourage them in their continuous pursuit of excellence.
We look forward to welcoming you back to the Hotel and assure you of our finest of service and hospitality.
With warm regards,
White Fort Hotel
par un voyageur
Publié le 7 mars 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2020 par nelson, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review. Your heart-warming praise and kind words of appreciation have been received with humble gratitude and genuine delight by all of us. We constantly strive to provide our guests with memorable service experience and we are delighted that we were able to deliver this to you. Many thanks once again for taking the time to write this review. Hope to welcome you back soon. . Regards – White Fort Hotel.
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
fleas and bugs in bed flies in room without a window to open, strange smell... checking out 15 minutes after my check in... book me than an ibis and go there by metro ....
par un voyageur
Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Do not book this
Publié le 27 févr. 2024 sur HotelsHorrible hotel, stay away. Hotel staff are very rude, rooms are dirty and lacked window. People staying in this hotel and area are very questionable. Do not stay here.
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels