Note fondée sur 889 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
More serious would do so much
Publié le 11 juin 2024 sur HotelsDéjà fourni séjour du 1 au 4 et du 6 au 11 mai. Voir nos remarques…même nos nuits n’ont pas été actées par hôtels.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Engin Alkaya, Gestion de l’hôtel
Dear Andre,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us from May 1 to 4 and May 6 to 11. We apologise for any confusion or inconvenience regarding your reservations.Please be assured that both of your stays are recorded in our database as well as on Hotels.com. If there are any further concerns or details you need assistance with, please feel free to reach out to us directly.We look forward to welcoming you back to Ariel House in the future.Warm regards,Engin AlkayaGuest Relations Manager
par un voyageur
Malchance et déception.
Publié le 12 mai 2024 sur HotelsNous sommes resté du & au 4/5 et du 6 au 11/5. La première chambre 222 était au 2nd floor et était bien.
La ème chambre était au down floor et donnait directement sur l'entrée et le parking nous obligeant à maintenir les tentures tirées. Il n'y avait pas de lampe au-dessus de l'évier, le chauffage de la salle de bain était en panne et le réglage de l'eau de la douche un jeu de hasard.A notre départ nous avons attendu 40 minutes pour le petit déjeuner. Au regard du prix du séjour, nous sommes évidemment assez frustré surtout que la position de l'hôtel nous convenait parfaitement pour nos prochains séjours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Engin Alkaya, Gestion de l’hôtel
Dear Andre,Thank you for sharing your feedback. I am sorry to hear about the inconveniences you experienced during your stay.Regarding your room, it’s important to note that room 222 is a Suite, while your booking was for a standard double room. Complimentary upgrades are provided when available. Your second room was well located but I understand the issue with the curtains. As well as this, we apologise for the inconvenience caused by the lack of a lamp above the sink. Had we been informed, we would have promptly addressed these issues. Regarding the towel rail in the bathroom, it does operate on a schedule, but we would have gladly adjusted it to your preference if you had notified us.As for breakfast, our historic building features a charming Breakfast Room. It’s important to note when it becomes busy, we invite our guests to relax in the drawing room with tea, coffee, juice, and freshly made pastries while awaiting a table. Once a table is available, guests can then enjoy our delicious breakfast prepared by our talented chefs, ensuring a delightful start to the day.We value your feedback as it helps us improve our services. We hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Best regards, Engin Alkaya Guest Relations Manager
par un voyageur
Superbe étape
Publié le 24 mars 2024 sur HotelsIdyllique. Très bien placé dans Dublin. Chambre très comfortable. On se sens à la maison.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Engin Alkaya, Gestion de l’hôtel
Dear Côme,Thank you for your kind words!We’re pleased to hear that you found Ariel House to be idyllic and comfortable during your stay in Dublin. Our goal is to make every guest feel at home, and we’re delighted that you felt that way.Should your travels bring you back to Dublin in the future, we would love to welcome you again for another enjoyable stay.Warm regards,Engin AlkayaGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Engin Alkaya, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for taking the time to share your feedback.We're delighted to hear that you had a positive experience during your stay at Ariel House. Your rating of 8 out of 10 is greatly appreciated. If there are any specific areas where you feel we can improve and earn a perfect score next time, please don't hesitate to share your insights with us.Warmest regards,Engin AlkayaGuest Relations Manager
par un voyageur
Une nuit en famille a Dublin
Publié le 20 juill. 2023 sur HotelsTres belle maison; accueil sympathique et proximite aviva stadium arret du dart.
Petit dejeuner tres bon et agreable sous la veranda.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Engin Alkaya, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Victoire,Thank you for sharing your experience at Ariel House.We are delighted to hear that you had a wonderful family night in Dublin and enjoyed our beautiful house. Our team takes great pride in providing a friendly welcome to all our guests, and we are pleased to know that you felt welcomed during your stay. As well as this, we are glad you enjoyed our award-winning breakfast. We aim to create a pleasant dining experience for our guests, and we're pleased to know you had such a positive experience.Thank you once again for your kind words. We hope to have the pleasure of welcoming you and your family back to Ariel House in the future.Yours sincerely,Engin AlkayaGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review.We are looking forward to have the pleasure of welcoming you back soon.Yours Sincerely,Engin AlkayaGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
La literie pas top du tout il faudrai changés les matelas car je pense trop usé y a des trou central quand tu dort à 2 c’est pas facile la salle de bain pas pratique le sol qui craque énormément dés que tu bouge un peu bref pas top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amandine,Thank you very much for taking the time to tell us about your stay with us - we really appreciate any feedback.I am very sorry to see that the mattress was not comfortable and would like to apologize sincerely for this.We will certainly inspect the mattresses immediately and change them if required.Kind regards,Marko BobeticGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 28 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2022 par Marko Bobetic, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,
Thank you very much for rating your stay with us - we are delighted to see that you have enjoyed it!
Your sincerely,
General Manager
par un voyageur
Parfait !
Publié le 1 mars 2020 sur HotelsService impeccable. Le personnel est adorable et aux petits soins.
Petit déjeuner exceptionnel !
Très bien placé. Le train est à 1min de l’hôtel et mène au centre de Dublin en 5-10minutes.
par un voyageur
Excellent séjour
Publié le 29 août 2019 sur HotelsBelle maison, accueil chaleureux et excellent petit déjeuner et chambres spacieuses, seul la salle de bain mérite un rafraichissement.
Bien placé dans un quartier tres calme depuis lequel il est possible d'acceder au centre ville à pied ou transport en commun.