Note fondée sur 603 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Rosemere
Publié le 25 avr. 2022 sur Expedia
par un voyageur
hôtel bien situé, personnel accueillant
Publié le 10 févr. 2017 sur HotelsBeau complexe et bien situé. Le personnel est accueillant.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Nice staff. Quiet, clean rooms. Comfortable beds. Great breakfast. Kids loved the pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Rhonda C General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Whitney, thank you for your feedback. I am so glad that your experience was nice. Our staff takes pride in their work and I am so pleased your children loved our pool!!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
outstanding
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Rhonda C General Manager, Gestion de l’hôtel
Kim , thank you so much for the 10/10 rating. We so appreciate your business and loyalty.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Rhonda C General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you William for your 5/5 rating. We are pleased that your staff was nice.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Clean, great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Rhonda C General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Ronald for your feedback. We are appreciate your time and loyalty choosing us.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Amenities not accurately represented
Publié le 14 juill. 2024 sur HotelsThe hotel does not have a restaurant nor a hot tub, as listed on Hotels.com. The restaurant is a bit of a problem, because the location is somewhat rural and there are very few dining options, especially if you’re arriving in the evening hours. However, the hotel staff were very friendly and took special care to help us be comfortable during our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Rhonda C General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you. I am sorry for the inconvenience. We have never had a restaurant on premises since our build in 1999. I checked our Expedia profile and there is no restaurant listed. We are identified as a limited service hotel with No Restaurant or Bar. I appreciate your feedback regarding our staff. That makes my day.