Note fondée sur 351 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jan,We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us! We hope to welcome you back soon for another excellent experience at our hotel.
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Si je reprends le même chemin pour la Floride je vais y retourner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Carole,Nous sommes ravis d'apprendre que vous envisagez de séjourner à nouveau avec nous lors de votre prochain voyage en Floride. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions ou si vous avez besoin d'informations supplémentaires.
par un voyageur
Publié le 31 mars 2023 sur Expedia
Déjeuner prêt et à l'heure ( 6h am) cette hébergement sert aussi à des travailleurs de la construction donc on se réveille tôt...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jocelyn,Thank you for taking the time to share. We appreciate your feedback regarding our construction. Every guest experience is extremely important to us. We value your feedback and thank you for your business.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2019 sur Expedia
Nous avons du nous faire changer de chambre, la lumière de la salle de bain n’allumait pas et une partie du luminaire était manquant... De plus la propreté de la chambre laissait à désirer
Heureusement l’employée de la réception nous a donner une sutre chambre, qui érait à la hauteur de nos attentes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2019 par KG, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about your visit.
par un voyageur de PETALUMA
Publié le 7 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2025 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brian, We appreciate you choosing our hotel for your stay. If there's anything specific you would like to share about your experience, we encourage you to reach out to us directly. We value your feedback and would love to address any concerns you may have. We hope to welcome you back in the future for an even better stay.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brett,We are thrilled to hear you had an exceptional stay with us! We look forward to welcoming you back in the future for another amazing experience.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Angela,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mike. We are delighted to see a good feedback during your stay at Quality Inn Dublin I-81. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future for another pleasant experience.
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Property needs a lot of renovations. Very outdated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello ROD, We appreciate your feedback on the current state of the property. Our team is consistently working to improve and enhance our facilities for future stays. We recommend reaching out to our management team directly to address any specific concerns you may have. Thank you for choosing to stay with us.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
I would absolutely stay here again. Clean, comfortable, quiet, with close by places to eat and shopping for emergencies as well. Gym was advertised, but I couldn't find it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kenneth,We appreciate your positive feedback on our clean, comfortable, and quiet hotel with convenient amenities nearby. We apologize for any inconvenience regarding the gym, and we will review our signage for clearer direction to your amenities. Thank you for staying with us, and we look forward to welcoming you back in the future.