Note fondée sur 841 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
91 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par joelle de France

Très bon rapport qualité /prix

Publié le 8 nov. 2015 sur Hotels
Hotel simple mais très propre. Accueil très sympathique et petit déjeuner très complet ... Rien à redire .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2016 par Bijal, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Super 8 in Dublin, GA for your recent stay. I am happy to hear you had a enjoyable stay at our hotel. Thank you once again. We looking forward to seeing you again.
5 sur 5
par stephane de Noisy le Grand.

Pourquoi dépenser plus?

Publié le 22 avr. 2015 sur Hotels
Etonnant comme les motels d'une même enseigne peuvent varier. Le dernier "Super 8" que j'ai fait était une catastrophe, peut être le pire de tous! C'est avec une petite appréhension que je me suis rendu à celui de Dublin. D'abord c'est un beau motel, le "lobby" est propre et l'accueil sympathique mais que nous réserve notre chambre... Et bien excellente surprise, elle est tres vaste et impeccable, rien à voir avec le glauque "Super 8" préçedent, aucune comparaison possible. Autres points fort une wifi à la connection parfaite et un calme rare, nous avons dormis sans être dérangés une seule fois par le moindre bruit, c'est assez rare pour être souligné. Bref, un vrai bonheur, comme quoi tous les établissement du même nom ne proposent pas du tout les mêmes prestations, bon à savoir.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cheryl,We are enlivened to hear that you had a wonderful stay with us! If you ever plan to visit again, feel free to reach out for any assistance.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Carnell, We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. Please don't hesitate to contact us directly with any details regarding your stay so we can make things right for you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James H Willis,We regret to hear that your experience was not perfect. Please feel free to contact us to discuss any issues you encountered during your stay. We value your feedback and would like the opportunity to address any concerns you may have had.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
My room was covered in Black Mold. it was room 110. I checked in and then left. I came back to the room late and went straight to bed. upon waking up the next morning I went to use the bathroom and get a shower only to find that the bathroom is covered in black mold. I slept in a room covered in black mold. and the manager is refusing to give a refund for that night. I paid for safe clean room and it was anything but that. If I could attach pictures here I would. This place will never get my business again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brian,We regret to hear about your experience. We encourage our guests to contact management directly for any concerns during their stay or for further assistance post-checkout. We appreciate your feedback and will address the issue in room 110 promptly. Thank you for sharing your experience with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Everything was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Shana,We're glad to hear that you had a positive experience during your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your kind feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bobbie Jo,We are thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay with us! Your satisfaction is our top priority, and we hope to welcome you back soon for another memorable visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Very nice property. Wish the pool had been opened.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
We reserved two rooms, when we arrived one of the rooms had a terrible stench, it smelled of strong sewage that someone attempted to mask with a strong chemical. The front desk was kind enough to allow for a different room, the alternate room had a less severe sewage smell that we overcame with spray perfume. One of the queen beds appeared be smeared with snot and had multiple cigarette burn holes, even though it was a non smoking room. The ac unit was extremely noisy but we were tired enough it didn’t keep us awake as we had feared, the bathroom fan sounded like a jet engine with a bad bearing..,we will not be returning to this location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Zack, We are sorry to hear that your recent experience did not meet your expectations. Your feedback is important to us, and we will share your concerns with our team for further review and improvement. We strive to provide a comfortable and pleasant stay for all our guests. We apologize for any inconvenience caused and regret that you will not be returning to our hotel.