Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Andrew Cumpsty, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastian,Thank you for taking the time to share and post your 5 out of 5 rating.We truly appreciate the time you took to share a positive rating.We look forward to welcoming you back to The Shelbourne in the near future.Warm regards,Andrew J. CumpstyQuality & Standards Manage
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels
Parfait en tous points.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2019 sur Expedia
Un des meilleurs hotels de l'Europe! Nous aurions donné cinq étoiles si nous le pouviez.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel de grand standing

Publié le 7 nov. 2016 sur Hotels
Très calme et reposant
4 sur 5
par Pierre de Metz

Bel hôtel mais petite chambre et salle de bain.

Publié le 4 avr. 2016 sur Hotels
Très bel hôtel, belle décoration, personnel compétent mais la chambre est un peu petite surtout la salle de bain.
4 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour

Publié le 7 févr. 2016 sur Hotels
Très bon séjour;
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Lots of maintenance problems with our room: squeaky bathroom door, phone not working, TV channel guide not working, dirty spots on carpet, no regular coffee, badly worn bathroom rug.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Andrew Cumpsty, Gestion de l’hôtel
Dear Ellen,We sincerely apologise for the maintenance issues you encountered during your stay. The concerns raised are all unacceptable and not reflective of the standards we strive to maintain.Your feedback is crucial, and we will address these concerns with our maintenance and housekeeping teams immediately to ensure they are resolved. We hope to have the opportunity to provide you with a much-improved experience in the future. Thank you for bringing these matters to our attention.Kind regards,Andrew CumpstyQuality & Standards Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Andrew Cumpsty, Gestion de l’hôtel
Dear James,We hope this message finds you well. We noticed your recent low rating. We were not aware of any concerns during your stay and would like to understand your feedback better to improve our services.Thank you for your time and we look forward to hearing from you soon.Best regards, Andrew CumpstyQuality & Standards Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
This was the most expensive place we stayed on a 3 week trip. Hotel was very nice and everyone was friendly. Our room had a view of a building and a roof. Deluxe room is just basic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Andrew Cumpsty, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at The Shelbourne. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated the friendliness and professionalism of our team.Due to our central and advantageous location, some guestrooms may overlook other properties. We apologise for any inconvenience this may have caused.We look forward to welcoming you back soon for another unforgettable stay!Warm regards,Andrew J. Cumpsty Quality & Standards Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Andrew Cumpsty, Gestion de l’hôtel
Dear Laurie,Thank you for taking the time to share your 5/5 rating of your recent stay with us, here at The Shelbourne. We are delighted you enjoyed everything about your time with us.It is always encouraging to receive great ratings particularly when it comes from those who matter the most – you! Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Andrew J. CumpstyQuality & Standards Manager