Note fondée sur 291 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2021 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2021 sur Expedia
terrible. no one there. wrong room. dirty. no answer when phoned
2 sur 5
par un voyageur

Run Away! Run Away!

Publié le 2 août 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Avoid this hotel

Publié le 2 août 2021 sur Hotels
Terrible experience. I tried calling them many times before arriving to let them know I will reach around 9pm but it is always going to voice message. The office was closed when we arrived at 9pm. With no one to talk to we had to find a different hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2021 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2021 sur Expedia
The cabins are clean and cute on the inside. Much better than what you'd expect looking at them from the outside. The cabins outside are plain and the grounds weedy. The parking lot is gravel. I suspect that because of the outside appearance it gets less business than it might with a little tidying up.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2021 sur Hotels
No AC, no WI-Fi, TV didn’t work, manager couldn’t find our reservation, horrible smell in office and our room. Price was outrageous for our room. Need I say more!