Note fondée sur 878 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Great for our pet
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Milwaukee

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
We arrived at 3 pm. I had reserved an accessible room, but the front desk said the cleaning crew had not finished and the room would be ready in about an hour. We left and came back about an hour later & it still wasn't ready. We sat in the lobby waiting for another hour, when finally someone approached us and asked if it was absolutely necessary we get an accessible room, so I finally relented and accepted the change to a regular room. I'm not happy!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
The room was not ready at check in. There was no im sorry just we had a big party here last night come back in an hour
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
The extra charge for the breakfast was not worth the money in my opinion. Most hotels offer similar items complimentary.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Carol Stream

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
👍
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Amazing restraunt attached. Great pool and spa
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
For the most part it was fine except for my sleep. The air conditioning unit was very loud making a loud sound while it ran. Woke me up every time it kicked on. I got very little sleep.