Note fondée sur 599 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Literie déplorable, petit déjeuner lunaire.

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Une très grande chambre avec un séjour mais malheureusement une literie déplorable. Sur une vingtaine de nuits passées à l'hôtel lors de notre voyage au Canada, sans doute la plus mauvaise literie du séjour avec l'impression de dormir assis dans le lit. Le petit-déjeuner est servi à la cave dans une salle sans ouverture sur l'extérieur. J'ai même vu des vélos rangés dans la salle. (en fait, des salles de séminaires reconverties). Un souci d'économie qui se traduit même dans la présentation de croissants coupés en deux! Énormément de bruit dans le couloir. J'ai dû intervenir à minuit passé pour obtenir le silence, alors que ce couloir était à proximité immédiate de la réception.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Prema, Gestion de l’hôtel
Dear Etienne,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
bon emplacement pour rayonner
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Breakfast was delicious
2 sur 5
par un voyageur

Déception

Publié le 17 août 2021 sur Hotels
Séjour plutôt négatif. Ville inintéressante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2021 par Maddy, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. The Cowichan Valley has many interesting tourist attractions: we would be happy to recommend some of our favorites if you are ever in the area again. Have a great summer and thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur de Duncan

Publié le 25 déc. 2020 sur Expedia
Great team, great service, great room. Would recommend to anyone in the area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2020 par Madeline M, Gestion de l’hôtel
Dominic, Thank you so much for the wonderful review! I am so thrilled to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to hopefully seeing you in the near future. Have a safe and very special holiday!
5 sur 5
par un voyageur de North Cowichan

Publié le 29 nov. 2020 sur Expedia
Clean place, nice welcoming staff. Only went for one night as a quick getaway and we really.enjoyed it. Would definitely recommend for anyone staying ih the valley.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2020 par Madeline, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time out of your day to provide us with your lovely feedback! I am so glad to hear you enjoyed your stay with us and we hope you will be back again soon! Stay safe :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Close to shopping center.
4 sur 5
par un voyageur de Vancouver

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Noisy after quiet hours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Prema, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,I hope this message finds you well. I wanted to extend my sincerest apologies for the noise you experienced during your stay, especially after quiet hours. We understand how important a peaceful environment is for our guests, and I’m truly sorry that we did not meet this expectation during your visit.Please know that we are addressing this issue to prevent it from happening in the future. Your comfort and satisfaction are very important to us, and we are committed to making the necessary improvements.If there is anything else we can do to make it right or if you have any further concerns, please don’t hesitate to let us know. We value your feedback and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Thank you for your understanding.