Note fondée sur 272 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Rooms are beautifully finished with high end furnishings for a simple hotel in a Northern California fishing town
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
This was clearly the sweet spot of downtown Dunsmuir. Small boutique hotel with only 7 quiet rooms, well-appointed with a French press, comfy bed linens, large clean bathroom, and the coolest electric tea kettle. Would definitely stay here next time in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Nicely designed hotel in a little town. I liked they care about details such as small kitchen area in the room and general decor. We had some issues checking in but we were helped quickly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
The toilet clogged, and no one was the hotel to unclog it!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Please note! There is no elevator, thus getting luggage to room is a challenge.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Beautiful, but not personal.

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
We loved the room and the lobby!! It would have been nice to have an elevator. Unfortunately there was no one to greet us or inform us about Dunsmuir. The available ice, it was hot out, was very limited. Next time I would request a room on the first floor and expect a better rate.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Unfortunately no one to help with luggage and no elevator . No person at the front desk . Information on text message only for arrival . Calling the number around 2:00 pm with no answer . Parking on the street .