Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thank you Sylvain for the rating. We are glad we were able to give you a 10/10 experience at our hotel. We hope to see you again to provide you with another 10/10 experience! Have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Expedia
Très bien situé. Bon petit dej
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2022 par Faith, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2022 sur Expedia
La piscine intérieure, la terrasse dans la chambre et surtout le cocktail de bienvenue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2022 par Faith, Gestion de l’hôtel
Thank you! Appreciate your time to review us and glad you enjoyed the cocktail hour.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2022 sur Expedia
Nous avons passé un excellent séjour au BW Rio Grande Très belle chambre très bien équipée et au calme Super piscine avec SPA Petit déjeuner excellent Personnel compétent et sympathique. Bref, c'est un 10/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par Gina, Gestion de l’hôtel
Thank You for the review, we are glad you enjoyed your stay with us and look forward to your next one.
5 sur 5
par un voyageur

Very pleasant stay

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
We stayed 3 nights. The location is quiet but close to town and the Durango/Silverton train station. Our room had a balcony. I would avoid rooms that face the indoor pool. Breakfast was excellent - great selection of items. Nice happy Hour also!! We will stay at another Best Western Plus because of the experience at this location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for this great review Linda. We appreciate the good words. We love our location, it makes things super convenient for our guests. Just a walk away from the historic Durango. I'm glad you enjoyed our breakfast, we do our best to provide a variety of things for everyone! We also love to show our appreciation to our guests with the happy hour and I'm glad you enjoyed that! We hope you stay with us again soon, have a great evening!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Good evening Kathy, thank you for the rating. We are glad you enjoyed your stay at our hotel and we hope to see you again to provide you with another 5/5 experience! Until then have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Good evening Mark, thank you for the rating. We are glad you enjoyed your stay at our hotel and we hope to see you again to provide you with another 5/5 experience! Until then have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur de Pueblo West

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Everything was excellent except the parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Good evening Terrance, thank you for the review. We are working on fixing our parking situation to provide a better experience for our current and future guests! We hope to see you again. Until then have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Good evening Justin, we apologize about the late response. We are glad you enjoyed your stay at our hotel and we hope to see you again to provide you with another 10/10 experience. Until then have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Great place. The shower gel was -, but everything else was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Good evening Margaret, we do apologize about the late response. We are so glad you enjoyed your stay at our hotel, we hope to see you again and hopefully provide you with another 5/5 experience. Until then have a wonderful day!