Note fondée sur 438 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par MAUREEN, Gestion de l’hôtel
THANK YOU. WE LOOK FORWARD TO SEEING YOU AGAIN :)
3 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

KITCH

Publié le 29 mars 2018 sur Hotels
le motel est rétro, les chambres très kitch et manquent de modernité... y compris la salle de bain Pour le même tarif on doit pouvoir trouver quelque chose de plus moderne ...
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de France

Hôtel de passage

Publié le 18 sept. 2017 sur Expedia
Très grande chambre au calme malgré la route proche. Pensez à demander une facture la veille de votre départ si vous devez partir avant 9h00.
5 sur 5
par Thibaut de Paris

Bon rapport qualité prix

Publié le 11 août 2015 sur Hotels
Accueil agréable dans ce motel familiale au charme désuet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2015 par maureen, Gestion de l’hôtel
GREETINGS FROM THE CABOOSE MOTEL. WE WANTED TO THANK YOU FOR STAYING WITH US, AND TAKING THE TIME TO WRITE A KIND COMMENT. JUST MADE OUR DAY. ALL THE BEST.:)
3 sur 5
par Marie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2015 sur Hotels
4 sur 5
par Martin

Publié le 22 juin 2015 sur Hotels
motel propre, chambre spacieuse et agréable. 5 min en voiture du centre de Durango
4 sur 5
par un voyageur

Family weekend getaway

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Family weekend getaway. Owners were very accommodating and helpful. Room was very clean and beds were comfortable. Quiet even though close to main road. Will stay again in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Maueen, Gestion de l’hôtel
Thank you so much we look forward to your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Maueen, Gestion de l’hôtel
Thank you James. Hope to see you soon.
1 sur 5
par un voyageur de Longmont

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Bang ain’t worth the buck!!! The bad: young man who checked me in had a bad attitude like I was was an inconvenience. Property looks like a junk yard. Garbage in the drive way. Working on motorcycle right next to the entrance. Kids shoes right outside the front door. Junky vehicles bikes and misc junk all over the property. I will never stay at this place again. The good: the room was clean. Outdated but clean. These people need to get it together. Place has charm. Pick up all the garbage and clutter, change your attitude when checking guests in and then it would be a decent place to stay. Show some pride in your business. Bottom line you’ll never see me staying there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Maueen, Gestion de l’hôtel
We are so sorry, that you didn't enjoy your stay. happy trails.
5 sur 5
par un voyageur

Charming Old Motel

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Beginning with checkin when I met the pleasant owners, a father and son I was impressed . Their wives also help run it. It’s old and has not been remodeled to look new and that’s why I like it. It was clean with a comfortable bed. We will stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Maueen, Gestion de l’hôtel
Thank you sooooo much Myra ! You made our day! :)