Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,9 sur 5
1,9 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,2 Confort de la chambre
1,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Room and bathroom stink had roaches in the fridge tv didn’t work toilet had feces in it had hair on bathroom floor mold around bathroom and the towels in the bathroom look as if they were dragged outside.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
Never meant to disappoint you, Wendell! Request to consider the concern of the cleanliness as an off case, as it is one of our highlights. Do give us another chance to host you soon and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Dewi
1 sur 5
par un voyageur de Cookeville

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
This motel was the blind, three-legged dog version of a room for rent. Go ahead and stay here, it’ll be funny! :D
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience, Zachary! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hello, JoEllen! Thank you for putting your encouraging words into our day. Glad you really enjoyed our services. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Kiara! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Eva
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2022 par Christina, Gestion de l’hôtel
Hi, Kyle! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Christina!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2022 sur Expedia
Didn’t know what a hostel was, but it was fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Alex! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Jane, Gestion de l’hôtel
Hi, Lashunda! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Jane!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2022 sur Expedia
I've seen better accomodations at the zoo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Blake! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep your standards in the future. Regards, Amelia.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2021 sur Hotels
There was rats in the room the bed was like it was about fall apart
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Mark! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Amelia