Note fondée sur 432 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Our team is committed to providing a pleasant and comfortable experience for all our guests.
We appreciate your valuable input and assure you that we will address the concerns you raised. If there is anything else we can do to assist you further, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com.
Warm regards,
Team OYO
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Hi, Aolonzo! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day. Regards, Noah
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
There was a dirty washcloth hanging on the shower curtain
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Hi, Sherri ! We are very sorry that you have had an uncomfortable experience with us. Cleanliness is something about which we are particular and can not compromise, of course, we never want our visitors to face these problems. Thank you for raising this problem, and be assured that we will take this up and address it immediately. In case something else please contact us. Regards, Tim
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Sincere apologies, Nevaeh! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Hi, Davidhanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day. Regards, Noah
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Jose! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improving our services and we assure you that your next visit will be awesome. Regards, Eva
par un voyageur
Not very hospitable.
Publié le 24 juill. 2024 sur HotelsThe woman at check in was not excited to be at work. Came off rude, would not book this place again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
We are extremely sorry to know this, Gursharon! Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Noah
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
That is great to hear, Alvin! Thank you for joining our family and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Place rocks!!! Quiet clean back in the cut so kinda secluded feel..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Rich! We are elated to know that you liked our services. Regards, Joey
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Me pidieron un depósito y no me lo han regresado me deben devolver 100 dólares
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Gabriel! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Joey