Note fondée sur 76 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de VIRY-CHÂTILLON

Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Un superbe établissement en plein centre-ville. L'hôtel est neuf, les chambres sont belles avec salle de bain en marbre et dotées d'une literie remarquable. Situé sur un axe très animé - notamment le soir - il est possible d'être gêné par le bruit extérieur, malgré des fenêtres à double vitrage.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2022 sur Expedia
Hôtel de charme bien situé. Il faudrait faire la maintenance des chambres avant de les louer et non à la demande du client quand les problèmes arrivent. Petit déjeuner long à arriver et pas très équilibré Personnel gentil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2022 par Epidamn Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Aurelien,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We look forward to welcoming you back! Warm Regards, Epidamn Team!
5 sur 5
par un voyageur

Lovely place

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Epidamn Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We look forward to welcoming you back! Warm Regards, Epidamn Team! Edit Remove
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Elvis, Gestion de l’hôtel
Dear Per-Olof, Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay in our hotel and we hope to have the pleasure to welcome you here again in the future. Best regards, Epidamn Team.
5 sur 5
par un voyageur

Great hotel for old town Durres

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Great hotel, good location. Bar and restuarant cannot fault. There is a nice lovely buzz about the place, not as loud as some people say and even had a hamman included.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Elvis, Gestion de l’hôtel
Dear A P, Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay in our hotel and we hope to have the pleasure to welcome you here again in the future. Best regards, Epidamn Team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Great location, loved the age and decor. Bathroom very small and no where to,put things. No English TV news . Staff not do friendly, but with time will improve. Need to get to same level as Greece hotels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Elvis, Gestion de l’hôtel
Dear Darryl, Thank you for your feedback! We’re glad you enjoyed the location and decor. We appreciate your comments about the bathroom size and the need for more English TV options. We’ll work on improving staff friendliness. Your input is valuable as we strive to enhance our guests’ experiences. We hope to welcome you back for an even better stay!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Paid around 110 euro for a room that was as I choose, the room smell, wall paper broken, bathroom and bedroom soooo tight, lighting very bad in the room. A huge difference between what I choose online to what I stayed in for 1 night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Elvis, Gestion de l’hôtel
Dear Ariada, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your room did not meet your expectations. While you chose the room, we understand your concerns about the smell, wallpaper, and lighting. Your comments are important to us, and we will review them with our team. We appreciate you bringing this to our attention and hope to improve your experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Elvis, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas, Thank you for your 8/10 rating! We're glad to hear you had a positive experience. If you have any specific feedback or suggestions for improvement, please feel free to share. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Elvis, Gestion de l’hôtel
Dear Daniele, Thank you for your perfect 10/10 rating! We’re thrilled to hear you had an excellent experience. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay!