Note fondée sur 562 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

À vous de réajuster la situation

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Nous avons réservé l’hôtel au mois de Mars 2024 et votre sauna était hors service ( cela peut arriver),nous revenons en juin 2024 et à notre grande surprise le sauna toujours hors service. Sur votre site vous ne mentionnez pas ce problème !!! On aurait pu réserver un hôtel moins cher et aussi bien mais sans sauna. Notre choix est tombé sur votre établissement,d’autant plus grande notre déception 😥😥😱
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par a member of the hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Roger, Thank you for your kind feedback and for staying again in our hotel. We apologise that the sauna was not working again. The sauna was back in operation in the meantime, but we had the problem that some guests damaged it. However, the sauna is now open again and is available to our guests on request. We thank you again for your comments and your recommendation. If you come back to Neuss, we would be delighted to welcome you again. Yours sincerely, Arnd HagemeierGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par a member of the hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear cedric, Thank you for your nice feedback. We are glad that you enjoyed your time in Neuss and in our hotel. It would be our pleasure to welcome you back one day! Kind regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Hotel located 15 min by car from the center. The rooms are spacious and the hotel is well maintained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par a member of the hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Ramzi, Thank you very much for your feedback. We appreciate your good rating and we look forward to welcoming you back soon to the Holiday Inn Duesseldorf - Neuss.With best regards,Arnd HagemeierGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par a member of the hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Marc, Thank you so much for your excellent rating of our hotel. I am pleased to see you enjoyed your stay with us. We value your feedback and we hope you will visit us again. Sincerely, Arnd Hagemeier, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Neuss

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Tout était bien, petit déjeuner super. Sauf on aurait voulu faire une séance de sauna, mais malheureusement il était en rénovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par a member of the hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Anne, Thank you very much for your good review! Please excuse that our sauna was not in operation. Within the next few weeks, the sauna will be reopened so that you will certainly be able to enjoy it again during your next stay. Thank you for your understanding. We look forward to welcoming you back soon! With best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Magnifique

Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
Bon rapport qualité-prix, belle chambre et magnifique accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par a member of the hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Magnifique,Thank you very much for your recent stay with us and providing us with your positive feedback. It is nice to know that you like our nice rooms, the warm welcome and the good value for money. Thank you for recommending us further, which is a very nice compliment for us and for our work.Till your next stay with us - we look forward to seeing you! With best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2021 par a member of the hotel staff, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, An excellent feedback you have given us here. Many thanks for the high score! We are very happy that everything went well during your stay and hope that you will come back to visit us again soon. With best regards, Arnd Hagemeier General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
tout c'est bien passé. bien localisé, chambre très confortable, tout était nouveau.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2019 sur Hotels
Personnel au restaurant très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2019 par Hotelstaff, Gestion de l’hôtel
Dear Mohammed, Thank you very much for your recent stay with us. We very much appreciate your compliments and hopefully we can welcome you back again in the future! Best regards, Arnd Hagemeier General Manager