Note fondée sur 580 évaluations de clients

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4,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de TOULOUSE

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Florian Schmitz, Gestion de l’hôtel
Dear Morgan, thank you for submitting your review. We hope you will visit us again soon. Your Leonardo Hotel Dusseldorf Airport Ratingen
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2023 sur Hotels
The hotel was conveniently located from the exhibition centre and very nice hotel But during the stay I was bitten by bedbugs there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Florian Schmitz, Gestion de l’hôtel
Dear Louis,We are grateful for your feedback about your recent stay at the Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen. It's heartening to hear that you appreciated our convenient location and the overall quality of our hotel. However, we deeply regret to hear about your discomfort regarding the bedbug issue. We hold the comfort and safety of our guests in the highest regard, and we sincerely apologize for any inconveniences you may have experienced. Your feedback has been noted and shared with our management team and there have not been any bedbugs found neither in your room or of any other guests.We remain committed to ensuring all our guests have an enjoyable, comfortable stay.Thank you once again for sharing your experience. Best Regards,Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2023 par Florian Schmitz, Gestion de l’hôtel
Dear Corinna,Thank you for being our guest. Your feedback is very important to us. Please let us know immediately if something is not to your satisfaction, so we can fix it as soon as possible.Your Leonardo Hotel Team Düsseldorf Airport Ratingen
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2022 sur Expedia
Personnel extrêmement bien reçu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2022 par Lara Fleckes, Gestion de l’hôtel
Dear Thierry Joseph,thank you for your review! We're glad to hear that you had a 5-star experience at our hotel.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Aylin Ayas, Gestion de l’hôtel
Dear Etienne, thank you for the great rating. We are looking forward welcoming you again. Kknd regards Aylin Ayas
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel pratique

Publié le 24 sept. 2021 sur Hotels
Hôtel pratique, bien situé, proche des grands axes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2021 par Leonardo Hotel , Gestion de l’hôtel
Cher invité, merci beaucoup pour votre très bonne note. Nous espérons vous revoir bientôt! Bien à vous, Sanja Wagner
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2021 sur Hotels
Top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2021 par Leonardo Hotel, Gestion de l’hôtel
Lieber Herr Edwin-Floyd, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Wir freuen uns sehr das Sie sich bei uns Wohlgefühlt haben und hoffen Sie bald wieder bei uns Willkommen zu heißen. Mit freundlichen Grüßen, Sanja Wagner
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel fonctionnel sans charme particulier

Publié le 7 janv. 2021 sur Hotels
Hôtel fonctionnel, chambre très grande, literie confortable mais sans charme particulier à la décoration standard. Pas d’ascenseur pour monter dans les étages. Dommage qu’il n’y ait pas à minima un service de petit déjeuner en chambre en pleine pandémie, un peu limité pour un 4 étoiles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2021 par Marvin Gerock, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you very much for your comments on our Hotel. We appreciate your positive feedback and would be very happy to welcome you again in our hotel. Your Leonardo Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2020 par Aylin Ayas, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2020 par Aylin Ayas, Gestion de l’hôtel
Dear Abdel, thank you very much for you great rating of our hotel. We do hope to welcome you again very soon. If there is anything we can do to optimize your guest exeprience please always contact us directly. kind regrads Aylin Ayas Front Office Manager