Note fondée sur 790 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback and for rating us 8 out of 10 stars!We are delighted to hear that you had a positive experience overall. Your satisfaction is very important to us, and we are always striving to improve our services to meet your expectations.If you have any specific comments or suggestions on how we can make your next stay even better, we would love to hear from you. Your insights are invaluable in helping us provide the best possible experience for our guests.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,
par un voyageur
Great modern hotel
Publié le 6 août 2023 sur HotelsAmazing hotel, very modern in a hip location close to great restaurants and bars. Easy to park your car, huge room, great breakfast! Wow
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Radisson Blu Mediaharbour , Gestion de l’hôtel
Dear Yves, thank you for your fantastic review! We are very delighted that you were satisfied with your stay. We are also proud of our hotel's location and the convenience it provides to our guests. We understand that location is an important factor when choosing a hotel, and we are happy to hear that our location met your needs.Thank you again for your review, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Kind regards, Deborah- Front Office Supervisor
par un voyageur
Publié le 19 mai 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2021 par Christoph Singh , Gestion de l’hôtel
Lieber didier,
vielen Dank für Ihr Feedback und es freut uns zu hören, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen,
par un voyageur
Bien
Publié le 17 sept. 2021 sur HotelsBien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2021 par Yvonne Knedel, Gestion de l’hôtel
Dear Adel,
many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!
Best regards,
Yvonne Knedel - Front Office Supervisor
par un voyageur
Weekend Marche de Noel
Publié le 16 déc. 2019 sur HotelsWeekend en couple pour visiter les marchés de Noel de la ville de Dusseldorf. L'hotel est un peu a l'écart du centre ville mais on peut facilement atteindre le centre en bus ou tram depuis les arrêts proches de l'hotel. La tour est accessible a pied depuis l'hotel et offre un joli panorama. Attendez 18h pour monter boire un verre au bar du restaurant c'est gratuit! L'hotel est propre et correspond a un hotel de cette gamme. Dommage que la premiere chambre ait été fumeur car les personnes de l'accueil n'ont pas réussi a nous repositionner au dernier étage. La salle de sport est sommaire mais fait l'affaire et le sauna est correct. Il manque cependant une salle pour se changer et le sauna doit être activé a la réception donc pas tres pratique. Le petit déjeuner est tres moyen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par Wirun Lawang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
thank you for sharing your rating and your recommendation on your recent visit at Radisson Blu Media Harbour. We are looking forward to welcome you back in the not too far future and remain. Kind regards, Wirun Lawang Asst. Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Wirun Lawang, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Marie-Christelle,
thank you for your reservation and for your recent visit at Radisson Blu Media Habour. We are looking forward to welcome you back in the not too far future and remain. Kind regards, Wirun Lawang Front Office Supervisor
par un voyageur
Etablissement parfait
Publié le 17 sept. 2018 sur HotelsEtablissement parfait !
par un voyageur
Bien situé mais personnel peu aimable.
Publié le 16 avr. 2018 sur HotelsL’hôtel est bien situé, dans une nouvelle zone avec de nombreux restos et une population plutôt aisée. Le parking est payant. En sonnant, on vous ouvre et on vous indique que vous pouvez rester dans le parking sans aucun soucis. On vous ouvre même pour sortir durant votre séjour. Ce n’est qu’au départ d’en lhotel qu’on vous demande d’en payer 23€/jour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2018 par Winnie Baum, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay. We are glad that you liked our property and location. We wish you all the best and look forward to weolcome you back very soon.
Warmest regards,
Winnie Baum
Guest Relations Officer