Note fondée sur 593 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par cecilia

Prétentieux et cher, mal isolé et vieillot

Publié le 27 mai 2017 sur Hotels
Cet établissement se veut très raffiné, mais ils admettent des chauffeurs de camions qui passent la nuit à se promener par les couloirs en buvant de l alcool et en criant sans que personne leur dise de se taire.... Les chambres sont mal isolées et on entend tous les bruits de l extérieur, les meubles vieux et défraichis.... vraiment très décevant. La seule bonne chose est la piscine et le sauna, mais je préfère mille fois une bonne nuit de sommeil et non pas une baignade. Ah, le gazon du golf est couvert de caca de oiseaux!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
This hotel was in poor condition both inside and out. Rooms are outdated and very worn. Outside was neglected, pools were empty and cracked, gym and sauna closed. There was no water pressure, very little hot water and I couldn’t get the shower head to even work. The service in the restaurant was awful and at breakfast they had no orange juice, milk or apple juice, yet the hotel was almost fully booked all weekend because of a water cross event being held there. This place needs to be torn down and rebuilt before I will ever stay there again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Good
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Breakfast at the restaurant was excellent! We appreciated the friendly, efficient service. Also, the price.The front desk staff were helpful and pleasant. The property as a whole is in need of upgrades (ie carpets) and refurbishing.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
We ate breakfast in the restaurant both mornings. The service, food and price were all excellent.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
the amenities offered were closed with no advanced notice, hotel was rundown, filthy, carpets throughout and in the room (was rippled) & restaurant were filthy , receptionist has torn jeans, Restaurant - carpets were not cleaned in weeks. Windows were dirty. Service & food in the restaurant was acceptable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Staff was excellent. Hotel was located conveniently for our needs. Restaurant was comfortable w/good service. Unfortunately both indoor & outdoor pools were not open. Outdated, worn carpet in hallways & rooms. The place looks like it could use some attention.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Expedia