Note fondée sur 238 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de Montréal
Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Il y avait beaucoup de punaise de lit dans le deux chambre que j'ai reservé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par management, Gestion de l’hôtel
we do apologize for inconvenience , we will bring it to our staff notice and will work on it.
par un voyageur
Degeu
Publié le 11 juill. 2022 sur HotelsChambre non fumeur mais ça sentait tellement la cigarette que l’on a eu de la difficulté à dormir.
par un voyageur
Très correcte
Publié le 13 juin 2022 sur HotelsAcceuil tres bien
Chambre 2 grands lits doubles spacieuse
Bonne literie.
Petite cuisine.
Hôtel de passage tres correcte.
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2022 sur Expedia
Pas très bien situer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour Sylvain, Merci d'avoir fourni des commentaires. Votre expérience est importante pour nous et nous espérons avoir l'opportunité d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau.
Kaur J.
#équipe6
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
All good, thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Do not recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
we do apologize for inconvenience.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
I paid $143. I thought I would save money, but I didn't. There is no breakfast, so I had to drive around to find breakfast and pay for that for three teenage boys. We lost about 40 minutes doing that, and we were in a hurry in the morning to get to a college visit. There wasn't even a cup of coffee in the lobby. The night before we had to drive into the town to find dinner. This motel is not within walking distance of the town. In town, we couldn't find parking. We lost about half an hour looking and ended up paying for parking. Then it was too late to go to the restaurant we wanted and we ended up eating late at a more expensive place. The motel serves as a residence for many folks, so there is a lot of activity around the grounds like you would expect from an apartment building. Someone was coughing a lot all night and my son wasn't able to sleep. Also the man living in the room next door was cooking in the buff with his door propped open enough so we could see him when walking in the hall. The staff was friendly and the room we stayed in was clean. I didn't feel unsafe. The other place in town that we missed out on had a pool, breakfast, and parking. We would have been in more of a hotel environment and we ultimately wouldn't have paid more. We would have saved a lot of time both in the evening in terms of dinner and parking, and in the morning. We probably lost two hours driving around looking for parking and the breakfast place. We probably spent an extra $50 on breakfas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
we do apologize for inconvenience, and not meeting your expectation. we will share this with the staff and will work on it.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.