Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your five-star review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at SureStay by Best Western.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Normand,Thank you for the 5 star review. We were happy to serve you with our hospitality. We hope to serve you again in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2022 sur Expedia
Le tapis en generale dans la chambre vraiment sale mais pour le reste vraiment bien et bien situé aussi, personnel A1
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Jonathan, Thank you for taking a moment to leave this candid review. We appreciate your feedback and will use it to better train our Team Members. Thank you for your kind words regarding our staff. We hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Josianne Thank you for taking the time to review your experience at our Hotel. We appreciate your feedback and look forward to serving you again. Stay safe!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our Property. We are sorry to hear you did not enjoy your stay. We hope you will give us another chance to show you we really care about your experience. Good luck with your future travels.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear you did not enjoy your stay. We hope you can provide us with another opportunity to exceed your expectations. Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mathieu Thank you for leaving this awesome 10 point rating! I am so very glad to see you enjoyed your time here and we welcome you back anytime!! We hope to see you again at the Best Western East Brunswick Inn!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2018 sur Expedia
Malpropre Vétuste désuet pour une telle chaîne d’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing our property. We are sorry to hear that you didn't enjoy your stay. If there is anything that we can specifically address, please feel free to reach out to us. We want to make sure all guests feel safe and comfortable in our establishment.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed by the hotel

Publié le 16 mai 2016 sur Hotels
Dissapointed by this hote. I expected better from a Best Western. The shower didn't function correctly. There was a lot of noise during the night I stayed. The choice for breakfast was really limited. And you couldn't watch ESPN although the program says you can. The bed was very comfortable though.
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel.

Publié le 9 août 2015 sur Hotels
Un accueil sympathique mais jamais assez de serviettes dans la chambre. Une chambre calme et un petit déjeuner copieux.