Note fondée sur 670 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2022 sur Hotels
Bien situé. Demandez une chambre au nombre pair. Meilleure vue
5 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 3 avr. 2022 sur Expedia
Tranquille et nouveau
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2021 sur Expedia
J’avais réservé cet hôtel en raison de la borne électrique et l’employé ne savait pas comment la faire opérer. Seulement 2 verres et en carton dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2022 par Natasha Guest Service Manager., Gestion de l’hôtel
I thank you for your feedback as your satisfaction is of the utmost importance to us here at the Hampton Inn East Greenbush. I apologize for the inconvience with the charging port and the items in your room. I hope this does not deter you from staying with us again in the future. Again thank you for your feedback and if you are in the area in the future feel free to reach out to us for any upcoming stays you may need.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Dorothy M, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. Reviews help us with success in the future for all guests. We wish you would have left a few words to let us know where succeeded. We appreciate your time, and we look forward to seeing you in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The place is very nice but we booked here specifically for the EV charging and when we arrived we were told the chargers havent worked since the winter. There's no mention of that on the website...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Dorothy M, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Reviews help us with success in the future for all guests. We understand we did not meet your full satisfaction with the chargers. We are groundbreaking this week to update this area and meet all our guests needs in the future. We do hope look forward to having you choose our property for you next stay.Thank you for helping us to improve our service. We value you as a guest.
5 sur 5
par un voyageur

Overnight trip

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Dorothy M, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. Reviews help us with success in the future for all guests. Please let us know if an associate was especially helpful to your stay. We appreciate your time, and we look forward to seeing you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Dorothy M, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. Reviews help us with success in the future for all guests. We appreciate your time, and we look forward to seeing you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Annalise-Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. If there is anything we could have done to make your stay a 10 out of 10 experience, please let us know. We strive to ensure a perfect experience for our guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Liked most things didn’t like the breakfast and no receipt on my phone yet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Annalise-Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize that your breakfast experience was not the way we would like to be for you. If there was anything we could have done differently, please let us know. Thank you for choosing the Hampton Inn & Suites. We hope to have another chance to give you a 10 out of 10 experience.