Note fondée sur 689 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2022 sur Hotels
Bien situé. Demandez une chambre au nombre pair. Meilleure vue
par un voyageur de Quebec
Publié le 3 avr. 2022 sur Expedia
Tranquille et nouveau
par un voyageur
Publié le 5 déc. 2021 sur Expedia
J’avais réservé cet hôtel en raison de la borne électrique et l’employé ne savait pas comment la faire opérer. Seulement 2 verres et en carton dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2022 par Natasha Guest Service Manager., Gestion de l’hôtel
I thank you for your feedback as your satisfaction is of the utmost importance to us here at the Hampton Inn East Greenbush.
I apologize for the inconvience with the charging port and the items in your room. I hope this does not deter you from staying with us again in the future.
Again thank you for your feedback and if you are in the area in the future feel free to reach out to us for any upcoming stays you may need.
par un voyageur
Publié le 14 août 2019 sur Expedia
par un voyageur de Harrison
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Stayed for a law enforcement physical, great location!
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
It was really clean
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Friendly staff
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our service and property. We value all guests and use this information to better ourselves with hospitality and quality of service. We hope to see you again.Hampton Inn East GreenbushGeneral ManagerDorothy Martin
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our service and property. We value all guests and use this information to better ourselves with hospitality and quality of service. We hope to see you again.Hampton Inn East GreenbushGeneral ManagerDorothy Martin
par un voyageur de Greenfield Center
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Hampton Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We value all reviews in an effort to make every stay a wonderful experience. We look forward to seeing next time you in the area.Dorothy Martin, GMHampton Inn EAST Greenbush