Note fondée sur 741 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Nice stay

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
No complaints other than both girls at the desk when i left at 4am this morning were sleeping in plain view.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
First room dirty switched across the hall next to stairs very noisey sheets felt like paper didnt fit bed. Therevwas no fridge or microwave for $180 i expected more
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Enjoyed my stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Expected a nicer hotel for a Hampton Inn. Toilet height was designed for a child. Front desk clerks agreed, and said the ir hotel needed updates. All hotel toilers were the same height.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
nice place and nice people...all good!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
needs renovation badly
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Very old. Water leaks around windows. Poor condition.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Hampton Inn needs to upgrade this property a bit. Creaky elevator, paint peeling on ceilings, furniture is time worn. Dog barking in the hall, ppl shouting and slamming doors at 11pm. The staff is helpful and friendly.