Note fondée sur 250 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we look forward to welcoming you back to The Pier Hotel in the near future.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
My single room 301. Didn't like almost impossible to use tiny hand basin shaving light not working.
Showerhead needs replacing, needle like spray!
Had to walk 1/2 mile to get breakfast at J.D.'spoons!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The room did not have 2 double beds as stated. Could not connect to the internet. There were no parking concessions, breakfast or drinks as stated at the time of booking and in an email after booking. Unfriendly owner and offered no apology for any of the things mentioned above.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
When we arrived it was locked and didn’t open till 14.00. We checked in only to find it was under new management. There was no Restaurant or Bar, The front desk was only open to check people in. They gave me a fob to open the front door. The room was clean and well fitted, but we felt that it seem more like a Hostel then a Hotel. Not really impressed, and not what was advertised on Expedia. We spoke to another couple who had also booked through who felt the same. Probably won’t book it again.