Note fondée sur 753 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
62 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2022 sur Expedia
Old school! Retour dans le temps!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2017 sur Hotels
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Correct comme hôtel

Publié le 16 mai 2017 sur Expedia
Hôtel pas très bien isolé contre le bruit j'ai dû écoute un film avec mon voisin jusqu'à 2 heures du matin
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2024
NO ROOM CLEANING NO AMENITIES NO CLEAN TOWELS
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
On route 50 in Easton - Convenient location! The only plus..... Poor facility - it's old and needs a complete renovation. Pool is closed. Exercise room is a joke. Desk manager was out of the office cleaning rooms.....I had to go find him. People were lounging around outside, watching our movements, and we didnt feel real safe. Beds were uncomfortable, no kleenx, no blankets. We didn't stay for the free breakfast because we didn't trust the freshness of the food. For $100 night, it was a complete disappointment. Did I mention that it was old, run down, and in needs of a complete renovation?
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
I am 54 years old and have never in my life stayed in a dirtier, nastier place. When I tried to show the staff the pictures of evidence he was completely not interested. When I asked to speak to the manager he told me he would not want to speak to me since I did not request a new room. I drove two hours so that my son could take the SAT and it was super late and we were not showering so he had to get to sleep. I will NEVER use a Days Inn again.
1 sur 5
par un voyageur

Shut this hotel down

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
This hotel needs to be shut down. I could not stay a 2nd night. I was told I would only be charged for one night but I was charged for two nights. Dreadful experience.