Note fondée sur 935 évaluations de clients

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3,6 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2022 sur Expedia
Chambre premium refaite, conforme et spatieuse. Tres propre. Serviette de douche de qualité et agréable. Grand lit confortable et oreillers agreables. Douche geniale qui chauffe tres bien. Je recommabde pour le prix !
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2019 sur Expedia
5 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Nice breakfast. 2 star price for 5 star service. If i go to Easton PA again thats whete I'm staying
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Excelente todo
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

OK-ish Stay, Needs Customer Service Improvement

Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
While the hotel is ok (although you'll need to be fine with cold-ish showers), there are concerns with the hotel policies and customer service. First, the business credit card we were using to check into our four rooms continuously got declined with a "card read error." While we understand that isn't the fault of the employee behind the check-in desk, their policy for how to proceed was terrible. They refused to take my business credit card number over the phone to pay for the rooms *and* they refused to charge the card on file that we used to book the rooms on hotels.com. Instead, they required that I (who was not physically present) complete a form with all of my sensitive credit card information; take pictures of my ID, the front of my personal CC and the back of my CC; and then email all of this to a random gmail account. (I had to pay with my personal cc; it's against our business policy to send cc info so recklessly). I will now have to cancel this cc and get a new one due to the incredibly unsafe policy. Second, the person who *was* in attendance at this event has a service dog. While at breakfast on the second day of the stay, he was challenged over his service dog (who is specially trained, incredibly well behaved, and provides a necessary medical service) by an employee.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels