Note fondée sur 436 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par Ashley Fleury, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and as always we appreciate your business and look forward to your return.
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2024
Friendly staff and customer service
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
the coffee should be in the dining area. They are needed in the dining area, not the lobby. They were out of decaf and had not made anymore. The waffle despenser was clogged and needed cleaning. You need to stay on top of the dining area a little better. Other than that, it was a great stay.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Easy and clean!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
par un voyageur de Isle of Palms
Publié le 27 août 2024
The Baymont completely met my needs. It was quiet, comfortable and convenient to my travel plan. The staff was competent and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Front desk agent extremely pleasant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.