Note fondée sur 429 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par Ashley Fleury, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and as always we appreciate your business and look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur de Isle of Palms

Publié le 27 août 2024
The Baymont completely met my needs. It was quiet, comfortable and convenient to my travel plan. The staff was competent and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Front desk agent extremely pleasant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
It was nice thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and are happy to hear you enjoyed your experience. We look forward to your return. Take care.
4 sur 5
par un voyageur

Friendly Staff to Greet You

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
It was just a Basic Motel-Type Facility that had been renovated to make the Rooms Look and Feel more comfortable. The property had a Small Pool in the Back of the Motel that appeared Well-Maintained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback it is always appreciated. We are happy that you enjoyed your stay with us. We take a lot of pride and effort into making sure our hotel is well maintained and great services all around. We hope you choose to stay again when in this area. Take care.
5 sur 5
par un voyageur

A+

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Everything worked great. Front desk gentleman was very nice & accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It is always great to hear from our guests. We are happy to hear our staff made a lasting impression. We hope to see you soon. Take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Staff is very helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Ashley Fleury-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are happy your experience with us was a great one. We have some of the best staff. We look forward to your return.