Note fondée sur 391 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Be careful, the toilet bowl is loose. Requires maintenance. Everything else very good. The room was large I love that!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Milton, We appreciate your generous review! It really makes our day. Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word. We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future! Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support. Natalie #Team6
par un voyageur
Buen lugar para estadías cortas
Publié le 6 sept. 2024 sur HotelsHotel sencillo en una zona tranquila y sin complicaciones, accesible.
Si estas de paso y no quieres invertir mucho, este lugar es ideal.
Eso si no esperes ninguna amenidad en el baño y toallas de mano.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kazandra, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The room had missing molding , some parts of the wall had missing paint and the shower corner had a big crack
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Juan, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Horrible
Publié le 6 août 2024 sur HotelsOur experiences were horrible!!!!! Prostitutes outside the hotel!!! clerk had no idea what he was doing. Mattresses had burnt stains and cockroaches in the bathroom.
par un voyageur de McAllen
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
par un voyageur de McAllen
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
3 lights didn't work, no phone, seat missing cusion