Note fondée sur 306 évaluations de clients

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3,2 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par M.P., Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review. We are glad you enjoyed your stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Está bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Padro, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review. We are glad you enjoyed your stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
La alberca estaba muy sucia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Ramos, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret to inform you that the pool was temporarily out of service due to unforeseen technical issues. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Mal desde el inicio Al llegar me exigieron 4 dólares de un recargo que no supieron justificar, no me mostraron de qué era ese cargo y el de recepción al cuestionarlo del por qué fue, se comportó despota, grosero y molesto La habitación apestaba demasiado a cigarro exageradamente Tenía cucarachas, el seguro de la puerta estaba roto y por la mañana al quererme bañar la regadera no servía No vuelvo a ese lugar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Pete , Gestion de l’hôtel
Please check your confirmation for the charged to justify your 4 charge. Your reservation says 4 payable at hotel. Read the confirmation from the Expedia. We sincerely regret any inconvenience you experienced during your stay at our establishment. We would be honored to have you with an improved level of service that meets your expectation. Please accept our apology.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Muy mala atención del personal, excepto la de limpieza, ella muy amable. La alberca súper sucia ni pudimos meternos, pregunté si había café y el de recepción en tono burlón dijo que no. Poco estacionamiento, las habitaciones todo roto los muebles, y además me cobraron 8 dólares aparte por un impuesto que no decía. No lo recomiendo para nada
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Ramo, Gestion de l’hôtel
We sincerely regret any inconvenience you experienced during your stay at our establishment. We would be honored to have you with an improved level of service that meets your expectation. Please accept our apology. Please check your reservation where it will say all the fees payable at hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Juan., Gestion de l’hôtel
We deeply apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay with us. We would be privileged to welcome you back and provide a level of service that not only meets but exceeds your expectations. Please accept our sincerest apologies.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
If you book with expidia or online be ready to pay an extra 4 dollars for what ever fee they wanna add and it needs to be paid. Hotel is falling apart which is scary cause u don’t know if ur gonna get the blame for it and then there gonna wanna charge u for it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Please check your reservation confirmation, it will Clearly say 4 payable at hotel upon check-in. Read entire email and conditions before booking. Thank you for staying with us. If you have any issues please contact Expedia or the online travel agent you used.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Missing smoke detector, dirty sheets and bed frame, tub drain had a moldy growth, no safety latch on the doors, pool was cloudy and covered with leaves and debris.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par P.P., Gestion de l’hôtel
We sincerely regret any inconvenience you experienced during your stay at our establishment. We would be honored to have you with an improved level of service that meets your expectation. Please accept our apology.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Es bueno y limpio nosotros nada mas nos quedamos una noche pero muy bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par P.Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had a pleasant experience during your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par P.Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We are pleased to learn that your stay with us was enjoyable.