Note fondée sur 862 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par John Dickson, General Manager. , Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Thank you for rating us 10 out of 10! I hope we have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, John Dickson, General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2022 par DE, Gestion de l’hôtel
Thank you Marine for taking the time to leave us a 10/10 review. We really appreciate it and hope to welcome you back to the Malmaison again soon. Best wishes, Team Mal.
5 sur 5
par un voyageur

Édimbourg en novembre

Publié le 6 déc. 2021 sur Hotels
Propre et très bien placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2021 par SO, Gestion de l’hôtel
Thanks for the fab review Maxime. Hope to see you back again very soon. Best wishes, Team Mal
5 sur 5
par un voyageur

Weekend en amoureux

Publié le 8 nov. 2021 sur Hotels
Séjour en couple de quelques nuits. Très bon service, très bonne chambre. La position de l'hôtel est très bien pour visiter le vieux Edimbourg. Nous avons passé un très bon moment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2021 par SO, Gestion de l’hôtel
Thanks for the fab review. Hope to see you back in the city soon. Best wishes, Team Mal
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Everyone were helpful and kind.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par John Dickson, General Manager. , Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Thank you for taking the time to leave us a positive review. I am delighted to read that the team were helpful and kind and will take great pleasure in sharing this with them. I hope to welcome you back soon!Kind regards, John Dickson, General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
I highly recommend Malmaison Edinburgh City. The location of this hotel is excellent, our king room was large and comfortable, and the restaurant was very good. The staff were wonderful - friendly, accessible, and extraordinarily helpful. I’d especially like to thank Ella (front desk) and Mhairi (bar) for taking such good care of us and our friends. You guys were incredible!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par John Dickson, General Manager. , Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review. Its a pleasure to read you enjoyed your time with us and that Mhairi and Ella left a memorable impression. I hope we have the pleasure of welcoming you back to stay with us soon.Kind regards, John Dickson, General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Level of service excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par John Dickson, General Manager. , Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Thank you for taking the time to leave us a review. I am delighted you found the level of service excellent. We all hope to welcome you back soon. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur de Camas

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
I enjoyed the inclusive full breakfast…the Eggs Benedictine is delicious! The location is convenient to restaurants, cocktail bars, pubs, entertainment, shopping, parks, historic sites, transportation, sheltered parking…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par John Dickson, General Manager. , Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Thank you for taking the time to write us a review. Its a pleasure to read such lovely comments about our hotel and its location. I hope we can welcome you back in the not too distant future!Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Everything as expected. Great location for a City Break and visiting friends/family.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par John Dickson, General Manager. , Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Thank you for taking the time to leave us a review. I hope we can welcome you back soon. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Lovely place and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par John Dickson, General Manager. , Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Thank you for taking the time to leave us a review. Its a pleasure to read you comments and I know our team will be delighted when I share them with them. We hope to welcome you back soon.Kind regards,