Note fondée sur 138 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour dans l'ensemble

Publié le 20 déc. 2022 sur Hotels
Très bon séjour dans un très beau château. Restaurant (diner et petit déjeuner) très bon. Belles chambres. Seul points négatifs : il faisait un peu froid et le service est un peu lent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2023 par Rachel K, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate you taking the time to do so, this allows us to grow and learn from this. We hope to welcome you for a future visit at some point!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2022 sur Expedia
L’établissement m’a debité 237 euros en plus de la note de la chambre sans m’avertir !!!! Quand je m’en suis rendue compte, j’ai téléphoné et après quelques appels supplémentaires, j’ai enfin réussi à avoir le directeur qui ne savait pas d’où venait ce débit !!!! Le lendemain, j’ai reçu un mail avec une photo d’un trou dans le mur de la chambre où nous avions séjourné. Ils nous accusent de l’avoir fait et décide de nous prélever cette somme ! Bien entendu, nous n’avons rien endommagé, c’est ce que j’ai expliqué au directeur qui doit faire une enquête interne car il est plus que probable que ce soit une femme de ménage qui nous fait endosser la responsabilité. Aucun retour, ils ne répondent plus lorsque nous appelons, je pense qu’ils filtrent nos appels. J’ai demandé un remboursement, et rien ! C’est honteux, comment un établissement peut faire ça et utiliser la carte de crédit d’un client et décider d’une somme. Je leur ai demandé la facture de réparation pour essayer de me faire rembourser par mon assurance et évidemment, pas de facture car ils vont certainement faire réparer par l’homme à tout faire. J’espère que ´Expédia va me rembourser. Je ne conseille a personne d’aller dans cet hôtel. Orlane Berron.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Melville Castle Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We're so glad to hear you enjoyed your stay with us! We'll be sure to share your feedback with our operations team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Peter Mabry, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Melville Castle Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us so much and we will make sure our superb operations team are made aware.We hope to see you at Melville Castle Hotel again soon! Kind regards, Melville Castle Hotel
5 sur 5
par un voyageur de Frisco

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Beautiful place! Excellent stay, even if only for one night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Deborah Kelbie, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Melville Castle Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We are delighted to hear you had such a wonderful stay. We think the location and staff are pretty special too. We will make sure our superb operations team are made aware of your lovely comments. We hope to see you at Melville Castle Hotel again soon! Kind regards, Melville Castle Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Melville Castle provided us with an unforgettable stay! Surrounded by a large wooded area, it offers lovely trails for walks. Beautiful and the castle itself feels true to its theme. The food was delicious as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Beata Malinowski, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Melville Castle Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.  We are delighted to hear you had such a wonderful stay. We think the location and staff are pretty special too. We will make sure our superb operations team are made aware of your lovely comments. We hope to see you at Melville Castle Hotel again soon! Kind regards, Melville Castle Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
A beautiful Castle in magnificent surroundings. Every room is filled with fascinating objects, the bedrooms are beautifully decorated. Dinner in the restaurant was delicious, as was breakfast, all the staff we encountered were exceptionally welcoming and nothing was any bother. There was a wedding happening during our stay and the hotel staff managed everything with calm, friendly ease. The only downside was the room had no windows that could open, and after a hot sunny day it was very warm. Reception did give us a fan, which really only circulated the warm air. An unusual occuance in Scotland! Highly recommend and will definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Julie Marshall, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Melville Castle Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.We are delighted to hear you had such a wonderful stay. We think the location and staff are pretty special too. We will make sure our superb operations team are made aware of your lovely comments. We hope to see you at Melville Castle Hotel again soon! Kind regards, Melville Castle Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Fint opphold i nydelig omgivelser

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Fantastisk sted, renovert slott, flotte rom og profesjonell betjening. Vi kommer gjerne igjen!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Heidi Solvang Holmsen, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Melville Castle Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We are delighted to hear you had such a wonderful stay. We think the location and staff are pretty special too. We will make sure our superb operations team are made aware of your lovely comments. We hope to see you at Melville Castle Hotel again soon! Kind regards, Melville Castle Hotel team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia