Note fondée sur 908 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Edison Courtyard by Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the perfect rating. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
We loved it!
par un voyageur
Publié le 4 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2023 par Edison Courtyard by Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. We look forward to seeing you again soon!
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
J ai demandé un divan ou lit double et c ete divan simple
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler,
Thank you for your kind review. We apologize for not meeting every expectation and hope to welcome you again.
Sincerely,
Beth Clancy
General Manager
par Shildrine
Publié le 19 déc. 2017 sur Hotels
Service impeccable, chambre très propre!
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Edison Courtyard by Marriott, Gestion de l’hôtel
We truly appreciate your business and thank you for rating your stay with us.
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Toilet didnt flush right. Air conditioner did not keep up. Drunken hotel guests from weddings woke us up multiple nights. One night someone tried to get into our room, banging on the door and screaming to no end with no repercussions. We had an overpriced breakfast at the bistro the french toast was ok, the breakfast sandwich was disgusting. Very few snack or drink options available for purchase. Noise from the interstate is overwhelming so hope you like sleeping with your tv on loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Edison Courtyard by Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay. We value your business, and I want to apologize for the poor experience you faced during your stay. We do hope, should your travels bring you back to Edison, you give us another chance to be your host.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Edison Courtyard by Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay experience. We are thrilled you enjoyed your time with us.
par un voyageur
Good stay
Publié le 6 oct. 2024 sur HotelsEasy check in. Room was nice, clean, spacious. We only stayed one night but had a good time. The only upset was on your website it says they have a pool and they do not since they remodeled.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Edison Courtyard by Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us and for alerting us to your concern regarding a pool at our property. We apologize for any confusion and will work to ensure this error is corrected on the website.