Note fondée sur 1 348 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
We ear all the guest, from the rooma next to our, we ear them walk and talk in the hallway.
Its unbelievable, i have never see sometjing like this.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I’m really sorry to hear about the noise issues you’ve experienced. Your comfort is very important to us, and I understand how disruptive this must be. Thank you for choosing Fantasyland Hotel and we hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2022 sur Expedia
Le fait de ne pas à avoir conduire pour tous les activités pendant la période la plus froide durant l’année était bien plaisant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with your kind rating Natalie. Glad that your stay went really well and we look forward to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 19 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking time to provide us with your rating David. We are sorry to hear that we did not meet all of your expectations and we apologize for any inconvenience you may have encountered. Please feel free to reach out to us directly so that your concern may be addressed properly. Looking forward to hearing from you soon David.
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Tout est parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Your satisfaction is our priority, and as affirmed by your review, we pride ourselves on our exceptional service. Thank you again for your feedback, and we look forward to seeing you again Serge!
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2022 sur Expedia
Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We're thrilled to see that you had a 5-Star experience with us Melanie! Looking forward to your next visit!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to provide us with a great rating ! Please feel free to let us know if you have any further feedback. Hoping that your stay went really well and we look forward to welcoming you again soon.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Staff was nice, rooms are in need of serious upgrades, looks dumpy and run down, not great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re glad you found our staff to be nice. We apologize for the condition of the rooms and appreciate your comments. We're actively working on upgrades to improve our facilities. We hope you’ll consider staying with us again to see the improvements.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Loved the room!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to provide a rating. We are so delighted to receive a 5-Star rating from you as we strive to provide just that to all our guests. We are glad to hear that you enjoyed your stay. Thank you for choosing Fantasyland Hotel and we look forward to welcoming you back soon
par un voyageur
good location
Publié le 20 août 2024 sur HotelsWe stayed there for the mall and the water park
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel for your visit to the mall and water park! We’re glad to hear that the location worked well for your plans. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to provide us with an excellent rating ! Please feel free to let us know if you have any further feedback. Hoping that your stay went really well and we look forward to welcoming you again soon.