Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2022 sur Expedia
Personnel courtois et souriant, choix au dejeuner, chambre propre et confirtable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2022 par HIEX Edmonton Hospitality Team, Gestion de l’hôtel
Dear Louise,Thank you for your response, we appreciate your feedback.Yours in Hospitality,HIEX Edmonton Hospitality Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
Le personnel et accueillant et courtois. Nous avons apprécié la piscine et le déjeuner inclus. Nos enfants ont aimé la machine à crêpes! Malgré le fait que l'hôtel soit complet et en rénovation lors de notre séjour, c'était très tranquille. Nous avons bien dormi. Seul bémol: les ascenseurs n'étaient pas tous fonctionnels lors de notre séjour (un ascenseur sur trois fonctionnait). Cet hôtel est parfait pour les familles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Hi Express edmonton south., Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 janv. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2021 par Hiex Edmonton south, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Hot tub was out of service but hotel and room was fantastic
4 sur 5
par un voyageur de Inuvik

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
I saw a lot of excellent reviews with regard to this property. We didn’t think it was anything special. Our room needed maintenance. Holes in the walls of the bathroom where a towel bar once was. Pencil lines on the walls where new lighting was installed. The little stuff adds up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par HIEX Edmonton South Hospitality Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express EDMONTON SOUTH.We are sorry to hear that we did not meet all of your expectations and we apologize for any inconvenience this may have brought your stay. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests feel at home. I appreciate the feedback and have reviewed it with our team to foster improvements. Thank you again for your review and we hope you will consider staying with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Amazing hotel and beautiful room
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Hotel staff were great, check in/out very smooth. Elevators had no posted service date placards and were very bouncy and very uncomfortable feeling. Tv had no rentals or internet access for Netflix or anything. Pool might have been open but hot tub was definitely not open (which we were not informed about) rooms themselves quite basic (no wet bar in a king) and the couch/living room area had no table nor tv even though clearly there was at some point. Good for sleeping and close access to stuff but not great as a useable location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par HIEX Edmonton South, Gestion de l’hôtel
Dear Zeb,Thank you very much for staying at the Holiday Inn Express South.We also appreciate you taking the time out of your busy schedule to complete our hotel review. We truly value your kind words about our location and the friendliness of our staff.However, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the elevator. We have shared your comments with our senior manager team and relevant departments. We will review and improve the speed and other aspects of the elevators so that they move as quickly as possible. Additionally, we regret that our room amenities did not meet your expectations. Your valuable feedback will be taken into consideration as we work towards improvements.Again, thank you for choosing Holiday Inn Express South.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels