Note fondée sur 790 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Holiday inn express St albert, Gestion de l’hôtel
Thank you for the lovely review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Chantal,Thank you so much for your fantastic rating! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us at the Holiday Inn Express and Suites St. Albert, especially our convenient location. It’s always wonderful to know that our guests are satisfied. We look forward to welcoming you back the next time you’re in the area!Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
Tranquillité et service courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Cher Rejean,Merci pour vos aimables paroles ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre service détendu et courtois. Offrir une expérience confortable et agréable est toujours notre priorité absolue. S'il y a quelque chose d'autre que nous pouvons faire pour améliorer votre séjour, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau dans un futur proche.Cordialement,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2021 sur Expedia
Personnel souriant et courtois à la réception, toujours attentionné et rapide pour nous répondre. Chambre confortable; lits confortables; propreté irréprochable partout; problème avec les cartes d'ouverture des portes que nous avons dû réactiver. Je recommande cet établissement.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Our shower did not work. We did not get enough towels for the people in the room. Had to ask, did not receive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ingrid M., Gestion de l’hôtel
Dear Laurel,Thank you for your feedback regarding your recent stay. I apologize for the inconvenience caused by the shower not working properly and the insufficient number of towels in your room. It’s disappointing to hear that you had to ask for more towels and still did not receive them.We strive to ensure that all of our guests have a comfortable experience, and I regret that we fell short during your visit. Your concerns are important to us, and we will take them into consideration to improve our service in the future.Thank you for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to provide you with a much better experience next time.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
It could be better. Just need to have vegan or non-pork options for breakfast. Amenities was okay. Toiletries need to be requested and no longer available inside the room. Bed and sheets were fantastic. I have stayed in other Holiday Inn and they seem to have similar and limited freebies for guests. Could be inflation too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ingrid M., Gestion de l’hôtel
Hello Socel-Lyn Joy,Thank you for sharing your thoughts about your recent stay. We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed the bed and sheets!We understand that having vegan or non-pork options for breakfast is important for many guests, and we will take your suggestion into consideration.Thank you,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Comfortable beds and a nice breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ingrid M., Gestion de l’hôtel
Dear Rick,Thank you for kind and thoughtful words. We truly appreciate the great 5 out of 5 rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Ingrid M., Gestion de l’hôtel
Hello Erica,Thank you for your this awesome 10 out of 10 rating!We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Great location, clean, new and modern. Free Breakfast was very good. Would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Ingrid M., Gestion de l’hôtel
Dear Carla,Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed our great location, cleanliness, and modern amenities. It’s fantastic to know that you liked our complimentary breakfast as well. We would look forward to welcoming you back for another stay in the future!