Note fondée sur 70 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Rug Everywhere
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
it is old very old not for handicap people stairs smell of smoke (old) it did have a restaurant the carpet is old ( very) and does not look clean no air conditioner etc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par diana, Gestion de l’hôtel
i'm sorry your stay was unpleasant Thank you for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
There was never anyone at the front desk, when checking in had to call and wait for someone to come down. On the Friday night, they gave a key to our room to someone else that was checking in, we were still in there. We were not checking out until the next day. When we went to check out had to call again as there was no one at the front desk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par diana, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you did not find your stay pleasant , we are short staffed right now and therefore we do not have someone at the desk at all times.The courtesy phone at the lobby for your use.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Very handy for us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par diana, Gestion de l’hôtel
thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Air conditioning issues
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Front desk was very friendly. Rooms were clean and affordable. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par diana, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Staff was friendly and quick as I had a late check in. I booked a non-smoking room. This is an older hotel. Non-smoking rooms level 2 and smoking level 1. The room smelt like smoke, oherwise the room looked clean.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
great place to stay. very enjoyable. will stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par diana, Gestion de l’hôtel
Thank You for Your kind words