Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Khaled Maaty-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you had an excellent stay with us. Your kind words truly brighten our day and serve as a great motivation for our team.Your feedback is invaluable to us, and we will continue to work hard to maintain the high standards you experienced. Should you have any specific highlights or suggestions for further improvement, we would love to hear them
par un voyageur
Publié le 17 août 2022 sur Expedia
Très propre et moderne, par contre aucun service de buanderie et aucun déjeuner inclus. Expédia mentionne pourtant le service de buanderie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2022 par Theodore Stoubos - Executive General Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Francois,Merci pour la revue 5 étoiles !!!Je suis très heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans l'ensemble et ce fut un plaisir de vous servir.Au nom de toute l'équipe du Sandman Signature Edmonton South, nous tenons à vous remercier pour votre avis positif et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.SincèrementThéodore StoubosDirecteur Général Exécutif
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2021 sur Expedia
Près des services (restaurants,pharmacie ,station service)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2021 par Management, Gestion de l’hôtel
Merci
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
clean rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Access to everything was so easy. Great location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Khaled Maaty-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. If there’s anything specific you’d like to share about your experience, we’d love to hear it.We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Most comfortable beds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Khaled Maaty-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. If there’s anything specific you’d like to share about your experience, we’d love to hear it.We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Khaled Maaty-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. If there’s anything specific you’d like to share about your experience, we’d love to hear it.We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Khaled Maaty-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us and taking the time to leave a review. We noticed that no specific comments were provided, but we value all feedback as it helps us improve. If there’s anything specific you’d like to share about your experience, we’d appreciate hearing from you so we can address any concerns.We hope to welcome you back in the future for an even better stay.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Khaled Maaty-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. If there’s anything specific you’d like to share about your experience, we’d love to hear it.We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,