Note fondée sur 950 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
I found bugs running around my bathroom, so i told the ladie at the front desk when ive done my check out and she response that was normal because it was rainning outside and those crowling bugs were trying to runnaway from outside.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to provide us with your feedback. Please accept our apologies for this very unfortunate incident. We have escalate the issue to our pest control contractor to ensure the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences are taken. It is our hope that you will consider giving us the opportunity to better serve you in the future.
4 sur 5
par un voyageur de ST PAUL

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Micro wave did not work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We truly appreciate the feedback and trust that you reported this to our staff who would have immediately replace it with a brand new microwave.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Really just a clean pit stop to rest during a long road. Don’t get out of your way to stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2023 sur Expedia
Très brouillant avec les tuyaux d’eau, nous etions obligés de changer de chambre pendant la nuit. Le déjeuner était inclus mais très mauvais. Si vous pouvez aller ailleurs ça vaut la peine, pas recomendable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with a review of our hotel. We are sorry to hear your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apology.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
Everyone was nice & curteous. And helped me keep my room after extending for another day! Thankyou
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We truly appreciate the feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Expedia
Lors de notre arrivée, il n’était pas certain que la chambre avait été nettoyée. Il devait passer la balayeuse! Nous sommes arrivés à l’hotel passé 23h, le tout a été réglé en 5-10 minutes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Super 8 by Wyndham Sherwood Park. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear about the issues you have brought to our attention. Please rest assured that we are currently investigating and taking the appropriate measures to address any potential problems and prevent any future occurrences. Here at Super 8, we continuously strive to meet our guests' needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2022 sur Expedia
Nous avons été servi en français.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking the time to provide us with your feedback. We look forward to having the opportunity to serve you again in the future.