Note fondée sur 310 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Breakfast was terrible! 4 over ripe bananas, 5 over ripe/rotten oranges, ran out of waffle mix. No hard boiled eggs, 4 bagels and 3 slices of bread. We alone had 10 people staying there-not enough food or good/fresh choices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Robby (General Manager), Gestion de l’hôtel
Hello Noelle,I am sorry that you did not have a great breakfast experiance with us. We do offer a coupon for the Depot, if the choices here at the Inn are not satifactory to your liking. I will address this concern with my staff, and I hope it does not hinder you from staying with us in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Robby (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you Jongsue for nice review. We happy you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Casey , Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Quiet and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Casey , Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Casey , Gestion de l’hôtel
Shelly, Thank you for you incredible review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Casey , Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Robby (General Manager), Gestion de l’hôtel
thank you Farrah for the great review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Robby (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you Ronald for the great review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Older property but very clean. Bring your own coffee if you need it in your room - pretty much the only thing we felt was a bit of a miss.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Robby (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We do pride ourselves on cleanliness and older charm. We do offer 24hr free coffee in the main lobby. If you wanted more than a cup to have in your room, we have carafes to take to the room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
It was a great experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Robby (General Manager), Gestion de l’hôtel
thank you Joseph for the nice review.