Note fondée sur 377 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2019 sur Expedia
L'établissement offrait deux sortes de soupe à notre arrivée avec petits pains, tout ça gratuitement. De plus, il y avait céréales, des jus, du café à notre disposition et cela en tout temps. Le réceptionniste a offert plusieurs sachets de biscuits à ma fille. C'était très calme et très propre!! Le déjeuner, de type continental, était fourni avec la location de la chambre! J'ai payé ma chambre à un prix ridiculement bas! Je n'ai jamais eu autant de services pour si peu payé!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2019 par Lou, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we strive to ensure guest satisfaction. I am glad your daughter enjoyed her cookies. We do look forward to serving you again on your next stay.
5 sur 5
par un voyageur de LAVELANET

Publié le 28 mai 2019 sur Expedia
Chambre bien équipée,beaucoup de petites attentions, calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par Lou, Gestion de l’hôtel
Merci, Thank you for your response, we appreciate your feedback. We look forward to serving you again on your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Sincerely, Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your input as we continually strive for customer satisfaction. We look forward to serving you again on your next stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
The staff was fantastic, from the front desk employees to room services. Rooms were clean and comfortable We appreciated the location of the hotel which has easy access to the airport and other convenient facilities. We loved that Sierra Fitness is across the street with a reasonable drop in fee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Sincerely, Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your input as we continually strive for customer satisfaction. We look forward to serving you again on your next stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Sincerely, Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your input as we continually strive for customer satisfaction. We look forward to serving you again on your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
In unmittelbarer Umgebung konnte man den kurzen Aufenthalt genießen. Bars, Wandermöglichkeiten, Essen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Sincerely, Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your input as we continually strive for customer satisfaction. We look forward to serving you again on your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Sincerely, Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your input as we continually strive for customer satisfaction. We look forward to serving you again on your next stay here.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The hot breakfast was great, the bed was comfy but could not figure out how to get the TV working with all the remotes LOL
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sincerely, Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your input as we continually strive for customer satisfaction. We look forward to serving you again on your next stay here.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
When we got to our room, I had put my wallet away as we were going out to dinner ( hunny had his wallet) I always test the tv first ( have had some unreliable) as I have chronic pain and don’t sleep. It didn’t work, even with help from the desk. We switched rooms then went to dinner. When I went to leave in the morning I didn’t have my wallet. I then remembered I had an Apple air tag in my wallet. I turned it on a was led directly to my “missing” wallet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sincerely, Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your input as we continually strive for customer satisfaction. I am glad that all worked out fine so you were able to get some relief from you chronic pain, it is very draining for a person. Glad your "missing" wallet was reunited with you quickly. We look forward to serving you again on your next stay here.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Hidden Gem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sincerely, Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your input as we continually strive for customer satisfaction. We look forward to serving you again on your next stay here.