Note fondée sur 57 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
The location is not easy to get to if you are not driving by car. What they call breakfast was most definitely the worst I have ever had in a hotel! The buns were stale the coffee was weak, the eggs were cold, and there just was nothing there. No options at all! It was just horrible! But even worse than that was the incident I had with the night staff! On the day before I had to leave, I told the day staff that I would need a very early taxi to take me to the train station at 4:00am. She was very friendly and said that I would just need to tell the night staff to call for one for me. That night after my meetings I went to the night clerk and asked if she spoke English, she answered “a little bit” so I continued to speak German with her. Her attitude immediately changed; she was not being helpful. She made out my bill and charged me for the breakfast for the next morning that I would not be there to have. Then when I asked her to call a taxi for me for the next morning, she became more irritated. She called one taxi service that told her they were not open at 4:00am. While she was still on the phone, I asked her to ask when they would be open. She hung up and said, “No taxi”. I asked her if she could call another taxi service, and she gave me a dirty look and just went on with her paperwork. She was still standing right in front of me. I said without raising my voice or adding any tone, “Excuse me, but I need a taxi for the morning to meet my train.“ She just walk
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Sjov by, men en dag er nok. Meget er lukket ned.
3 sur 5
par un voyageur

Godt udgangspunkt for by-sightseeing

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Dejligt nyistandsat Hotel i gåafstand fra Lindenallee og Rathaus. God restaurant i stueplan… Restaurant Aktivist er desværre lukket mandag!
5 sur 5
par un voyageur

Gutes Preis / Leistungsverhältnis

Publié le 17 mai 2024 sur Hotels
Schönes Appartement, Hotel empfehlenswert, Gutes Preis / Leistungsverhältnis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par LAT Hotel, Gestion de l’hôtel
Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Vielleicht können wir Sie bald wieder begrüßen. Ihr Team vom LAT Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Gut geschlafen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par LAT Hotel, Gestion de l’hôtel
Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Vielleicht können wir Sie bald wieder begrüßen. Ihr Team vom LAT Hotel